2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

خب برا چیش میترسی عامو ترس چی تو ی سرکتابی بگیری خودت میفهمی چقد دقیق میگه زندگیتو 

خب یکی از دوستام همین کارو کرد ولی الان می خواد جدا شه 

بعدش میگن وقتی دعا بگیری خونه ادم سنگین میشه 

خب من نمیتونم پستشو قبول کنم که... من نمیخوام کسی بفهمه.... چقدر هزینه میگیره؟

بابا اینکه بهتره ،تو هر جا آدرس بدی ب همون آدرس برات پست میشه 

شماره خودتم بده 

،ی وقتاییم اگه عجله ای باشه با ی  پیک میفرسته برات ،ببین میتونی هر جایی  آدرسشو بزنی این دیگه دست خودته 

هزینشم بستگی ب دعات داره 

ولی قیمتش زیاد نیس

خب یکی از دوستام همین کارو کرد ولی الان می خواد جدا شه  بعدش میگن وقتی دعا بگیری خونه ادم سنگی ...

ن بابا این حرفا رو گوش ندید که سنگینی میاره و از این حرفا والا من گرفتم هیچ چیز بدی هم  ندیدم ،راجب دوستتم نگا د این بستگی ب خیلی چیزا داره ،اون دعا فقط ی نیروی کمکیه د نمیشه همه چیزو بسپاری ب خودش 


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792