2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من آنومالی بهم گفت دختره ولی چند روز پیش گفت پسره چطوری با اطمینان میگی ؟؟

ببین پسر بجه بین سینه و فکش یه گودی داره شکل جمجمه اش زاویه داره بعد ساک حانلگیشم دقیقا مثل نوزاد این خانم بیضی و نامتقارنه

جگرگوشه مو ۱۵هفتگی از دست دادم ولی معتقدم باوردارم خدایی که توی قرآن خودش گفته من قادرم مرده هارو زنده کنم پس قطعا میتونه پسرمنم بهم برگردونه🙂یه روزی چرخ این دنیا برای ماهم میچرخه کلیک میکنه روی ما ومیگه اینبارنوبت خوشبختی شماهاست!😊بارالها!غلام درخونه تم چرااینهمه منو عذاب میدی؟یه بارمنومیکشتی بهتربود!خدایا منوببخش! غلط کردم فقط منو ببخش وپسرم رو بهم برگردون!😭تیکربارداریم نیست برای اینه که اِنءشااَلله خُردادماهِ اِمسال حامِله باشَم وبِمونه بَرام ودیگه هیچ مشکلی ازهیچ جهتی پیش نیاد برای خانواده مون !❤به امیدروزی که خنده هام بشن مرحم غمای دلم!مرحم زخمای 16ماه قبلم!به امیدروزی که این متن بشه برام یه باورواقعی که «تاخداهست ریشه هیچ ارزویی خشک نمیشه»💓

ببین پسر بجه بین سینه و فکش یه گودی داره شکل جمجمه اش زاویه داره بعد ساک حانلگیشم دقیقا مثل نوزاد ای ...

من نمیدونم چرا سون گراف این اشتباه کرده ببین عکسش و 

زندگی بزرگترین شوخیه خداست💚💚💚 که ما زیاد جدیش گرفتیم 💜💜💜
شده تا حالا دست در بیهد؟

اره بچه من هنوز ۵هفته بود باساک حاملگیم خواهرم تشخیص داد ودرست بود

جگرگوشه مو ۱۵هفتگی از دست دادم ولی معتقدم باوردارم خدایی که توی قرآن خودش گفته من قادرم مرده هارو زنده کنم پس قطعا میتونه پسرمنم بهم برگردونه🙂یه روزی چرخ این دنیا برای ماهم میچرخه کلیک میکنه روی ما ومیگه اینبارنوبت خوشبختی شماهاست!😊بارالها!غلام درخونه تم چرااینهمه منو عذاب میدی؟یه بارمنومیکشتی بهتربود!خدایا منوببخش! غلط کردم فقط منو ببخش وپسرم رو بهم برگردون!😭تیکربارداریم نیست برای اینه که اِنءشااَلله خُردادماهِ اِمسال حامِله باشَم وبِمونه بَرام ودیگه هیچ مشکلی ازهیچ جهتی پیش نیاد برای خانواده مون !❤به امیدروزی که خنده هام بشن مرحم غمای دلم!مرحم زخمای 16ماه قبلم!به امیدروزی که این متن بشه برام یه باورواقعی که «تاخداهست ریشه هیچ ارزویی خشک نمیشه»💓

من نمیدونم چرا سون گراف این اشتباه کرده ببین عکسش و 

خب جمجمه شو ببین پسره دیگه🤣

جگرگوشه مو ۱۵هفتگی از دست دادم ولی معتقدم باوردارم خدایی که توی قرآن خودش گفته من قادرم مرده هارو زنده کنم پس قطعا میتونه پسرمنم بهم برگردونه🙂یه روزی چرخ این دنیا برای ماهم میچرخه کلیک میکنه روی ما ومیگه اینبارنوبت خوشبختی شماهاست!😊بارالها!غلام درخونه تم چرااینهمه منو عذاب میدی؟یه بارمنومیکشتی بهتربود!خدایا منوببخش! غلط کردم فقط منو ببخش وپسرم رو بهم برگردون!😭تیکربارداریم نیست برای اینه که اِنءشااَلله خُردادماهِ اِمسال حامِله باشَم وبِمونه بَرام ودیگه هیچ مشکلی ازهیچ جهتی پیش نیاد برای خانواده مون !❤به امیدروزی که خنده هام بشن مرحم غمای دلم!مرحم زخمای 16ماه قبلم!به امیدروزی که این متن بشه برام یه باورواقعی که «تاخداهست ریشه هیچ ارزویی خشک نمیشه»💓

روش صددرصد میخوای باکلم بنفش از هفته ۷ به بعدامتحان کنید 

شرابی بشعه پسره 

صورتی مانند یا بنفش باشه دختره

جگرگوشه مو ۱۵هفتگی از دست دادم ولی معتقدم باوردارم خدایی که توی قرآن خودش گفته من قادرم مرده هارو زنده کنم پس قطعا میتونه پسرمنم بهم برگردونه🙂یه روزی چرخ این دنیا برای ماهم میچرخه کلیک میکنه روی ما ومیگه اینبارنوبت خوشبختی شماهاست!😊بارالها!غلام درخونه تم چرااینهمه منو عذاب میدی؟یه بارمنومیکشتی بهتربود!خدایا منوببخش! غلط کردم فقط منو ببخش وپسرم رو بهم برگردون!😭تیکربارداریم نیست برای اینه که اِنءشااَلله خُردادماهِ اِمسال حامِله باشَم وبِمونه بَرام ودیگه هیچ مشکلی ازهیچ جهتی پیش نیاد برای خانواده مون !❤به امیدروزی که خنده هام بشن مرحم غمای دلم!مرحم زخمای 16ماه قبلم!به امیدروزی که این متن بشه برام یه باورواقعی که «تاخداهست ریشه هیچ ارزویی خشک نمیشه»💓

شما حامله این؟

بودم سقط شد ۱۵ هفتگی متاسفانه

جگرگوشه مو ۱۵هفتگی از دست دادم ولی معتقدم باوردارم خدایی که توی قرآن خودش گفته من قادرم مرده هارو زنده کنم پس قطعا میتونه پسرمنم بهم برگردونه🙂یه روزی چرخ این دنیا برای ماهم میچرخه کلیک میکنه روی ما ومیگه اینبارنوبت خوشبختی شماهاست!😊بارالها!غلام درخونه تم چرااینهمه منو عذاب میدی؟یه بارمنومیکشتی بهتربود!خدایا منوببخش! غلط کردم فقط منو ببخش وپسرم رو بهم برگردون!😭تیکربارداریم نیست برای اینه که اِنءشااَلله خُردادماهِ اِمسال حامِله باشَم وبِمونه بَرام ودیگه هیچ مشکلی ازهیچ جهتی پیش نیاد برای خانواده مون !❤به امیدروزی که خنده هام بشن مرحم غمای دلم!مرحم زخمای 16ماه قبلم!به امیدروزی که این متن بشه برام یه باورواقعی که «تاخداهست ریشه هیچ ارزویی خشک نمیشه»💓

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز