به نام خدا.من صورتی پر جوش دارم که حتی یک جای خالی هم روی صورتم ندارم.واقعا خسته شدم.نمیدونم چیکار کنم.
دو سه روزه دیگه تولد داریم اما با این جوشام روم نمیشه برم لطفا یه راهکار دو سه روزه بدین به من.
اگه خوب بود خدایی شیرینی شم به جاهه.
واقعا خسته شدم.