2789
عنوان

جنسیت بچه

2196 بازدید | 23 پست

سلام دوستان

من تو بارداری سوم تنگی نفس دارم برعکس دوتا بارداری اول که دخترام هستن

سنگین و خوابالو هم شدم و زود کمردرد میشم یه کم کار خونه میکنم زود باید برم دراز بکشم

از چایی بشدت متنفرم بنظرتون جنسیت چیه؟؟؟؟؟؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

والا تنبل ميگن دختره 



من سر قبليم زرنگ شده بودم 

سبك 

ويارمم كم بود 


سر اين نفس تنگي 

تنبل 

ويار خيلي شديد 

نگم 

همه چي متنفرم 

شبا ميخام درپنجره هارو باز كنم و گرممه

💚التماس دعا 💚اگه دوست داشتيد برا سلامتي بچه هام صلوات بفرستيد به منم بگيد براتون بفرستم 💚
این حرفامال قدیم از علائم جنسیت میگفتن واقعیت من فکر کنم بدنت ضعیف تر و سنت بالا رفته توان بدنت کم شده احتمالا کم خونی داشته باشی که نفس تنگه خستگی داری
همه عمر برندارم سر از این خمار مستی    که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی
نمیدونم شایدم

انشالله همون بشه که دلت میخواد ولی از قدیم هرچی علامت خوبه مثل خوشگل شدن زرنگ شدن نداشتن ویار مال پسر بود زشت شدن خواب‌آلودگی ویار مال دختر ربطی هم به پسر پسر قند عسل نداشت

همه عمر برندارم سر از این خمار مستی    که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی
نرفتم سونو قبلي پسر بود اين حسم ميگه دختر 

البته تو بارداری دوم ادم ۱۸۰ درجه نسبت به بارداری اول عوض میشه.

من دوبارداری اولم که دختر بودن اولی زبر و زرنگ و بدون ویار ولی دومی ویار شدید و حال بد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز