باورت میشه کلاس سوم ابتدایی رو توی روستای باقچق بودم😂😂😂
خیلی وحشتناک بود خیلییییییی
کلی خاطره بد دارم ازش
نصف کلاس چهارمم روستای طراقی کورد بودم
اونجا مثل بهشت بود خیلی جای قشنگی بود ولی آنتن نداشت یادمه
گاز نداشت با نفت زندگی کردیم
ولی ما رفتیم گازکشی کردن