2777
2789
خیر دیدم  چون تو همه کارها میاد کمک می کنه ماه ماه

خدا برای هم حفظتون کنه . اینجا رو نگاه نکن همه بد میگن در مورد جاری، انسان ها ذاتا بد نیستند، همه ادم ها سیاه نیستند، پیدا کردن ادم خوب هم سخت نیست، یک مقدار از بدرفتاری دیگزان با ما نتیجه رفتار بد خودمونه و چون ما خودمونو حق به جانب میببنیم و رفتار زشتمون رو نمیبینیم عکس العمل طرف مقابل برامون سخته و کیگیم عه فلانی چرا اینطوری کرد ؟ قطعا شما هم رفتار خوبی دارین که جاریتونم مثل خودتونه، محبت تون به هم روزافزون ان شالله ♥️

دختری از سادات هستم، بر دشمن مرتضی علی لعنت، ما بچه های مادر پهلو شکسته ایم، خیال کن که غزالم بیا و ضامن من شو💚🍃

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خدا برای هم حفظتون کنه . اینجا رو نگاه نکن همه بد میگن در مورد جاری، انسان ها ذاتا بد نیستند، همه اد ...

آره  واقعا  من بزرگترم  البته  جاری بزرگه من هستم  کلان من اون هستیم  همسن جاری دیگه نداریم  

البته  تو فامیل  شوهر هیچکس چشم دیدن دوستی مارو نداره  اون تک  دختره  من خدا رو هزار مرتبه شکر چندتا خواهر دارم  البته با خواهرای من هم  خوبه  یعنی خواهرام  میگن  خدا رو شکر اخلاقتو ن بهم می خوره خوبید 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دیگر

sogoli48 | -1 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز