2777
2789
یکساعت دیگه هوا روشن میشه. حالا کله سحر چرا تلویزیون روشن میکنی؟

شبا از بیکاری فیلم میبینم +نت

نمی بینی به ایران باز هم طاغوت برگردد / تجاوزکار می بایست با تابوت برگردد 🇮🇷

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چه فایده بعد که برق بیاد صدا تلویزیون و نور از خواب بیدارم میکنه

خچب تلویزون پریز بکش لامپا روهم خاموش کن😑

مادر بزرگم همیشه میگفت ننه ، خوشبختیتو هیچوقت جار نزن!نزار کسی بگه خوشبحالش همین خوشبحالش گند میزنه به زندگیت                                                                                                                                                           
شايد بخاطر تعميرات و اين داستاناس..جسارتا ي سوال مگه با برق داشتي چيكار ميكردي ك رفت دلت گرفت؟

تلویزیون روشن‌بود میخواستم سریال کره ای ببینم

نمی بینی به ایران باز هم طاغوت برگردد / تجاوزکار می بایست با تابوت برگردد 🇮🇷

شبا از بیکاری فیلم میبینم +نت

شبا مگه وقت خواب نیست دختر گل‌ . فوقش تا ۱ یا ۲ قیلم ببینی. بعدش خواب. میشه بپرسم چرا شبها خوابت نمیبره و تا صبح فیلم میبینی. پس کی میخوابی

خداوند به من نزدیکترین است
و همیشه حامی من
خچب تلویزون پریز بکش لامپا روهم خاموش کن😑

عه راس میگی حواسم به سیم برق تلویزیون نبود که میشه کشیدش

نمی بینی به ایران باز هم طاغوت برگردد / تجاوزکار می بایست با تابوت برگردد 🇮🇷

شبا مگه وقت خواب نیست دختر گل‌ . فوقش تا ۱ یا ۲ قیلم ببینی. بعدش خواب. میشه بپرسم چرا شبها خوابت نمی ...

من از چندسال پیش سال کنکورم شبا همش به آینده فکر میکردم نمیتونستم بخوابم دیگه کلا خواب شبم خراب شد،ماهی چندروز درست میشه باز مث قبل..‌. ، دیگه صبح تا بعدظهر

نمی بینی به ایران باز هم طاغوت برگردد / تجاوزکار می بایست با تابوت برگردد 🇮🇷

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز