2733
2734

موهاتو گوجه کن سنجاق مو بزن


منم مشکل شما رو داشتم موهام بلند بود اینکارو میکردم

میتونی هم با مداد اینکارو کنی اگه دوس داشتی از اینا بخری، ولی اینا بلندتره راحت تره




زندگی که یک بار زیر سوال نرود، ارزش زیستن ندارد...

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731

اگر موهای شما با کش سرم درد میگیرد و پس از مدتی شل یا کج میشوند، ممکن است به دلایل زیر باشد:


1. وزن موها: ممکن است موهای شما بسیار سنگین باشند و نتوانند به درستی به کشیدن مقاومت کنند. در این صورت، میتوانید موهای خود را کوتاهتر کنید یا از محصولات حالت دهنده استفاده کنید تا وزن موها کاهش یابد.


2. کشیدن ناصحیح: ممکن است شما موهای خود را با نیروی زیاد و ناصحیح بالا بکشید که باعث آسیب به ریشه‌های موها و درد شود. سعی کنید کشیدن را به آرامی انجام دهید و از وسایل نرم و اصلاح شده برای این کار استفاده کنید.


3. مشکل در ریشه‌های مو: ممکن است ریشه‌های موهای شما ضعیف یا آسیب دیده باشند که باعث میشوند موها شل یا کج شوند. در این صورت، مراجعه به یک متخصص مو و پوست میتواند به شما کمک کند تا مشکل را تشخیص دهید و راه حل مناسب را پیدا کنید.


4. استفاده از محصولات نامناسب: ممکن است محصولات حالت دهنده‌ای که استفاده میکنید، موهای شما را کنده و ضعیف کنند. سعی کنید از محصولات با فرمولاسیون خاص برای حفظ قوه موها استفاده کنید و از محصولات حاوی الکل یا مواد شیمیایی قوی پرهیز کنید.


5. محدودیت در جلوگیری از حرکت موها: ممکن است محدودیتی وجود داشته باشد که از جلوگیری از حرکت طبیعی موها به سمت پایین و باال میانجامد. مثلاً، ممکن است کش سری بر روی موهای شما بسیار تنگ باشد و از حرکت آزاد موها مانع شود. در این صورت، سعی کنید از کشی سری متناسب با حجم و ضخامت موهای شما استفاده کنید.


قبل از انجام هر تغییری در این مورد، بهتر است با یک متخصص مو و پوست مشورت کنید تا علت دقیق را تشخیص داده و راهنمایی مناسب را دریافت کنید.

موهاتو گوجه کن سنجاق مو بزن منم مشکل شما رو داشتم موهام بلند بود اینکارو میکردم میتونی هم با مد ...

اوکی ممنون 

فقط یه سوال با اینا ثابت می ایسته شل نمیشه؟

2738
اوکی ممنون  فقط یه سوال با اینا ثابت می ایسته شل نمیشه؟

بستگی داره موهاتون چقدر بلنده که چند دور بپیچونی 

توی گوگل ویدیو بستن مو با سنجاق رو ببینید

ولی فکرکنم به جنس موتون هم بستگی داره که شل میشه، معمولا موهای لخت یا حالت دار اینجوریه، برا منم هرکار میکردم شل میشد خیلیم محکم میبستم سردرد میشدم


میتونی هم موهاتو ببافی عزیزم اون راحت تره

زندگی که یک بار زیر سوال نرود، ارزش زیستن ندارد...
اگر موهای شما با کش سرم درد میگیرد و پس از مدتی شل یا کج میشوند، ممکن است به دلایل زیر باشد: 1. ...

اسی  ۵ سال و نیمه نینی سایتی؟؟ 🤣🤣

زندگی که یک بار زیر سوال نرود، ارزش زیستن ندارد...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز