من محل ندادم گاهی
ک حس نکنه چون قدرت داد کشیدن داره منم میترسم🫤 کلا محل ندادن بهترین گزینس تو این شرایط.
گاهی انقدر براش خوب بودم و ناز کشیدم مثل دختر بچه های ۱۴ ساله دیدمش ک نیاز ب توجه و محبت داره،.
تو هرلحظه بهش اخترام گذاشتم
توی جمع انقدرررر میبردمش بالا
مدااام تکرار میکردم ک چقدر خوشتیپی چ هیکل ایده الی چ دستای مردونع ای..
خوبی هاشو مدام یادآوری میکردم.
براش میرقصیدم و احساسیش میکردم..
ووووو ک بخام بنویسم چند صفحه میشه