2777
2789

😐😐😐

آی آی

کایرا چیه

هیچ وقت به آدما نگید"چرا اینقدر میخوابی؟""چرا انقدر جوش میزنی""چرا انقدر چاقی"تا کی میخوای درس بخونی""چرا برای چندرغاز میری سرکار؟""این همه تو خونه میمونی که چی بشه"و....  شایداون بین پریدن از یه ساختمون ۲۰ طبقه ، و بیخیال شدن از کاری که سالهاست براش تلاش کرده ،درس خوندنی که پر از فشار عصبی،فعالیت بدنی که نتیجه رو نمیبینه، بیماری که هر روز باهاش دسته و پنجه نرم میکنه و جنگی که راجع بهش با هیشکی حرف نمیزنه و سعی میکنه پیروز بشه ،.ویه حرف شما ممکنه اون لیوان صبری که با چنگ و دندون نگهش داشته...لبریز بشه.                                      ساعت ۱ بامداد ۹/۲۵ نی نی ام از پیشم رفت🖤😔💔                

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ببخشید بی احترامی نشه ولی هیچکدومشون قشنگ نیستن تروخدا یه اسم درست بزارید برای بچه

السَّلام علی اُمی،اَوّل الاوطان و آخر المنافی و سلام بر مادرم،اولین وطن ها و آخرین تبعید گاه ها❤️

من این دوتا رو نمیپسندم

ولی خب شما قراره انتخاب کنین😁

رویا نویس اسم آنلاین شاپ لوازم تحریرمه😍 لینک کانالم👇 https://eitaa.com/joinchat/3458531743Cc2b5807702  من یه مامانم که تصمیم گرفته هزینه‌ی رشد و پیشرفتش رو خودش پرداخت کنه😁🙃❤️ داستان تولد رویانویس ابتدای کانالم سنجاق شده🌱✨️ 
عزیزم ما ترکیم .اسم ترکی میزاریم همه نظرات متفاوته 

اها بله خب پس از این نظر بنظرم آی جان خوشگل تره

السَّلام علی اُمی،اَوّل الاوطان و آخر المنافی و سلام بر مادرم،اولین وطن ها و آخرین تبعید گاه ها❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792