2789
من میخام برم لباس بندازم ماشین تنبلی میکنم یکی ی چیزی بهم بگه ک پاشم😬😬

منم انداختم تنبلی میکنم درارم

یه صلوات برای سلامتی و عاقبت بخیری دخترکم میفرستی ؟              تخصص عالی در زمینه گذشتن از موقیت ها ی مختلف زندگی و گفتن جمله واااای خدایا من چرا اینقد خر بودم               وامروز به تاریخ ۱۶/آذر/۱۴۰۲ بی بی چک من مثبت شد و نی نی ناخواسته اومد تو دل من.مامانم من خیلی خوشحالم ولی بابا زیاد راضی نیست و اخم تخم کرده ولی من از همون ثانیه عاشقت شدم.بخاطر بیماریم استرس مریض شدنتو دارم ولی تورو سپردم به حضرت زهرا و از خدا میخام زیر بیرق ائمه نگه دارت باشه عزیزکم.خدایا شکرت..خب خب انگار بابا فندقو قبول کرده بلاخره🫡😂و داره کم کم باورش میشه پدر شده...امروز ینی ۸ بهمن من فهمیدم فندق یه دختر چادر زریه🥺🥹و من همونجا روی عکس سیاه سفید مانیتور گل سرا و دامن چین چینشو تصور کردم و از ذوق مردم براش ولی طبق پیش بینیم بابای دختری اصلااا خوشحال نشد و یک روز کاااامل رفت توی قیافه..میدونم عاشقش میشه حتی بیتشر از من و مادر خودش ولی خب.‌‌..امروز ینی۲۷مهر نورجهان من ،دخترک شیرین و عزیزم دوماه و چند روزشه و شده همه ی زندگی منو باباش🥹  خدایا شکرت خودت نگه دارش‌ باش و حفظش کن برامون

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چراااا

از همه جا فشار رومه 🥹نمی‌دونم چیکار کنم 💔

⁦هیییی_زندگی سابق 😑🌌⁦(⁠✿⁠ ⁠♡⁠‿⁠♡⁠)⁩دوتا کاربریم پرید بخاطر یه آدم بی شخصیت دروغ گو...ایشالا تریلی از روت رد بشه مارمولک ۲ پا.پیدات هم کنم..‌.(رفیقام بهم درخواست دوستی بدین)🥰.فقط یدونه ی از اسم کاربریم کم شد.پروف جدیده قاتی نکنین😁.زیاد کره کره میکنم از بچگی قراره کلیه هامو بفروشم برم کره با دوستام 😂(به دلیل علاقه شخصی مثل تویی که مثلا دوست داری بری آمریکاو ترکیه و..(برا اونایی که چرت میگن)شما هم خواستین بگین اسمتونو بنویسم با هم بریم تا الان ۹۶نفر تو سایت گفتن 😂😁 فیلم و سریال کره ای تو اون یکی شعبه دوم می‌باشد (هیییی_زندگی_۲)که نی نی یار تعلیقش کرد🤣💔ناشناس https://abzarek.ir/service-p/msg/1978864 حالت خوب نیست بهم بگو من شنونده و دراک خوبیم بهت کمک میکنم دوستی نداری و تنهایی بازم من هستم 🙂❤️رفیق پایه برا تگ کردن تو تاپیای باحال و خفن به جون تو😎😂 درخواست دوستی ارمیا رو بدون سوال قبول میکنم😌🥺💜خیلی سریع با همه صمیمی میشم تو فقط سلام کن 😂🥹عاشققق مو فرفریااااا🥺🥰❤️عاشق دعوام ...میبینم که مدرکو از دل زمین پیدا کردین تونستین تعلیقم کنین 🥹💔 همون دختریم که با این سن هنوز از دیوار صاف می‌ره بالا😂✌️ #ولی صدای حامیم🍃تایپ شخصیتیم هم ENTP(⁠。⁠♡⁠‿⁠♡⁠。⁠)دیگه رسیدی به آخر امضام به اندازه کافی توضیح دادم برات بیا موز بردار برو.😂🍌🤍 تو شناسنامم  هم همچین اطلاعات ارزشمندی نیست 😂

من نباید میخندیدم

😭😂💔

⁦هیییی_زندگی سابق 😑🌌⁦(⁠✿⁠ ⁠♡⁠‿⁠♡⁠)⁩دوتا کاربریم پرید بخاطر یه آدم بی شخصیت دروغ گو...ایشالا تریلی از روت رد بشه مارمولک ۲ پا.پیدات هم کنم..‌.(رفیقام بهم درخواست دوستی بدین)🥰.فقط یدونه ی از اسم کاربریم کم شد.پروف جدیده قاتی نکنین😁.زیاد کره کره میکنم از بچگی قراره کلیه هامو بفروشم برم کره با دوستام 😂(به دلیل علاقه شخصی مثل تویی که مثلا دوست داری بری آمریکاو ترکیه و..(برا اونایی که چرت میگن)شما هم خواستین بگین اسمتونو بنویسم با هم بریم تا الان ۹۶نفر تو سایت گفتن 😂😁 فیلم و سریال کره ای تو اون یکی شعبه دوم می‌باشد (هیییی_زندگی_۲)که نی نی یار تعلیقش کرد🤣💔ناشناس https://abzarek.ir/service-p/msg/1978864 حالت خوب نیست بهم بگو من شنونده و دراک خوبیم بهت کمک میکنم دوستی نداری و تنهایی بازم من هستم 🙂❤️رفیق پایه برا تگ کردن تو تاپیای باحال و خفن به جون تو😎😂 درخواست دوستی ارمیا رو بدون سوال قبول میکنم😌🥺💜خیلی سریع با همه صمیمی میشم تو فقط سلام کن 😂🥹عاشققق مو فرفریااااا🥺🥰❤️عاشق دعوام ...میبینم که مدرکو از دل زمین پیدا کردین تونستین تعلیقم کنین 🥹💔 همون دختریم که با این سن هنوز از دیوار صاف می‌ره بالا😂✌️ #ولی صدای حامیم🍃تایپ شخصیتیم هم ENTP(⁠。⁠♡⁠‿⁠♡⁠。⁠)دیگه رسیدی به آخر امضام به اندازه کافی توضیح دادم برات بیا موز بردار برو.😂🍌🤍 تو شناسنامم  هم همچین اطلاعات ارزشمندی نیست 😂

پاشو لباسشوی رو پراز مایع کن لباسارو بشوره بوی گل بگیره کیف کنی پاشو

چشم😂😂


حالا منم خاستم تورو ریپلای کنم بگم چرا قهر کردی


حیف زندگیتون نباشه واقعا🌱🌱🌱🌱💚

هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤

چشم😂😂 حالا منم خاستم تورو ریپلای کنم بگم چرا قهر کردی حیف زندگیتون نباشه واقعا🌱🌱🌱🌱💚

بی بلا عزیزم❤️

نمک زندگیه ولش کن بزار یکم مزه بدع 🤪

کار خوبووو خدا میکنع ک با کسی حرف نمیزنه🙃نه تو آنی ک همانی.......نه من آنم ک تو دانی🧸

منم حرص میخورم

قرار بود با شوهرم بریم بیرون شام حالا مادرشوهره اومده خودشوپلاس کرده اینجا

هیچ وقت به آدما نگید"چرا اینقدر میخوابی؟""چرا انقدر جوش میزنی""چرا انقدر چاقی"تا کی میخوای درس بخونی""چرا برای چندرغاز میری سرکار؟""این همه تو خونه میمونی که چی بشه"و....  شایداون بین پریدن از یه ساختمون ۲۰ طبقه ، و بیخیال شدن از کاری که سالهاست براش تلاش کرده ،درس خوندنی که پر از فشار عصبی،فعالیت بدنی که نتیجه رو نمیبینه، بیماری که هر روز باهاش دسته و پنجه نرم میکنه و جنگی که راجع بهش با هیشکی حرف نمیزنه و سعی میکنه پیروز بشه ،.ویه حرف شما ممکنه اون لیوان صبری که با چنگ و دندون نگهش داشته...لبریز بشه.                                      ساعت ۱ بامداد ۹/۲۵ نی نی ام از پیشم رفت🖤😔💔                
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792