maryas7670 مدیر عضویت: 1400/03/18 تعداد پست: 2250 عنوان کیست دندان | مشاهده متن کامل بحث + 591 بازدید | 15 پست سللم عزیزان من ریشه دندون شش یه برامدگی هس که فک میکنم کیسته بعدازظهرمیرم عکس بگیرم.کیست دندان فقط با جراحی درمان میشه؟و حین عمل درد دارد؟من اولین بارمه میرم دندانپزشک 1402/08/07 | 11:40 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
maryas7670 مدیر استارتر عضویت: 1400/03/18 تعداد پست: 2250 برآمدگی داری و درد نداری؟ اخه مال من اینجوریع اره برامده و درد نداره. دهان شویه بخر دوتا انتی بیوتیک بخور یک هفته اگه شیر نمیدی هااا. کنترل بشه