2777
2789
عنوان

آنزیم لب

| مشاهده متن کامل بحث + 6836 بازدید | 30 پست
سلام چیکار کردی برای چونت؟ من دیشب چونمو ژل زدم داره حاااااالم از قیافم بهم میخوره  هی چونم د ...

کامنتم واسه چند ماه قبل بود 

من بعد از انزیم زدن زیر چونه ام فرو رفت ، بافت چونه ام از بین رفت متاسفانه 

بابتش خیلی ناراحت بودم 

هفته قبل رفتم دکتر ک ژل بزنم چونه ام طبیعی بشه

گفت میشه ژل بزنم اول باید سابسیژن کنی ک بافتت ازاد بشه 

پنج شنبه قبل سابسیژن کردم و دوشنبه یک و سیصد سی سی ژل زدم 

گفت ممکنه نیاز باشه یک ماه بعد برای فرم دهی دوباره ژل بزنی 

الان چونه تم خوب شده عادی شده 

ولی متاسفانه دیگه همیشه باید ژل بزنم چون بافتم از بین رفته 


کبودی اگر بیشتر ۳،۴روز موند برو دکتر 

ورم هم باید به مرور کم بشه نه ایکه بیشتر بشه

اگر مشکل ورم و کبودیت رفع شد و فقط مشکلت اینه که از ظاهرت خوشت نمیاد انزیم نزن ، ژل بعد از یه مدت خودش جذب میشه

کامنتم واسه چند ماه قبل بود  من بعد از انزیم زدن زیر چونه ام فرو رفت ، بافت چونه ام از بین رفت ...

سلام عزیزم ممنونم که کمکم کردی

دو هفته بعدش رفتی انزیم زدی؟

چند سی سی به چونت زده بودی؟

من همه چی رو یادمه . اگه یادم نبود ، اینقدر برام سخت نبود 🪽🩵 🐳

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام عزیزم ممنونم که کمکم کردی دو هفته بعدش رفتی انزیم زدی؟ چند سی سی به چونت زده بودی؟

خواهش میکنم عزیزم 

من تقریبا دو ماه بعد از ژل،آنزیم زدم 

یک و نیم سی سی ژل زدم

خودش گفت یک و نیم زدم نمیدونم واقعا انقدر زد یا نه 

خواهش میکنم عزیزم  من تقریبا دو ماه بعد از ژل،آنزیم زدم  یک و نیم سی سی ژل زدم خودش گفت ...

یعنی دوماه بعدش از حجمش کم نشده بود؟

من همه چی رو یادمه . اگه یادم نبود ، اینقدر برام سخت نبود 🪽🩵 🐳
خواهش میکنم عزیزم

سلام عزیزم تاپیکت خوندم گفتم مشکلمو بگم من ۳هفته پیش ژل اودری ۱ سی سی زدم لب بالام وحشتناک ورم داشت دکتر گفت انزیم کن تو دو جلسه انزیم کردم حجمش کمتر شده ولی هنوز سفت و ژل داخلشه الان ۳ روزه ک زدم بنظرت اب میشه بقیش؟

۳ جاسه زدم داستان داره اشتباه کردم رفتم‌ارایشگاه ژل زدم، بعد یک ماه دیدم هنوز یه کم کبوده ، رفتم‌لیز ...

سلام ۳جلسه رو پشت سر هم انزیم زدی اخه منم ۳ جلسه لبم انزیم زدم الان بازم ژل داخلشه

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز