2777
2789
عنوان

قمی های عزیز لطفا

122 بازدید | 15 پست

عزیزان محله های بالا متوجه شدم که،سالاریه و امین و شهرک قدس هست.

فروشگاه های لباس زنانه و مردانه لوکس و معتبر 

ارایشگاه و لوازم آرایش فروشی هاش رو میشه با آدرس معرفی کنید؟

ممنون میشم

اگر تونستم کمکی بهتون کنم،لطفا برای سلامتی امام زمان(عج)دعا کنید.
رستوران فست فود و سنتی هتل چطور؟ممنونم

رستوران مرتضوی

حسین جان❤️سلام من بر تو باد در تک تک روزهایی که جهان هست،ماه و خورشید هست،آسمان هست،...امااااا من نیستم😍امام زمانم،اگر مرگ به سراغم آمد و هنوز یکدیگر را ندیده بودیم،فراموش نکن من خیلی دیدنت را آرزو میکردم🥹🌸وقتی غبار فتنه نشست/رحمی مباد بر ستم مزدور جیره خوار کنید👊💪 امروز(۲/بهمن/۱۴۰۲)نگران از دست دادن کاربریم نیستم🍂🍂خدای قشنگم؛خدای من♥️این روزها بیشتر حواست به من باشد!میگویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است...حواست باشد که من شکست نخورم!من هنوزم تو را به نام قاضی الحاجات میخوانم؛حتی اگر همهی التماسهایم را نادیده بگیری...هنوز هم تو را الرحمن الراحمین میدانم؛حتی اگر سخت بگیری...هنوز هم تو همان خدایی! اما من...نگذار که از دست بروم عزیز دلم😍من امیدم به توست...برای دلم امن یجیب بخوان!امن یجیب بخوان تا آرام شود این مضطرب...تا آرام گیرد این قلب نا آرام من...♥️❤️❤️،یادمان باشد که ما خون دادهایم🇮🇷یک بیابان مرد مجنون دادهایم🇮🇷یادمان باشد پیام آفتاب🇮🇷دست نااهلان نیفتد انقلاب🇮🇷هالووین جن میشن،ولنتاین رل میشن،کریسمس مسیحی...محرم که میشه همه آریایی هستن،عرب نمیپرستن،حالام موقع جنگ میگن چرا به شیخ نشینهای عرب حمله کردین😆

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

رستوران ارزندی هم فست فود داره هم غذای ایرانی

آرایشگاه سیترین خوبه

لباس هم اکسون تو بوعلی خوبه 

هایپراستار تو پردیسان اگه بری تو ساختمونش هم لوازم آرایشی خوب داره (هروسپ زیبا) هم لباسای خوبی داره

رستوران ارزندی هم فست فود داره هم غذای ایرانی آرایشگاه سیترین خوبه لباس هم اکسون تو بوعلی خوبه&nbs ...

ممنون عزیز دلم  

اگر تونستم کمکی بهتون کنم،لطفا برای سلامتی امام زمان(عج)دعا کنید.
ممنون عزیز دلم    

خواهش میکنم عزیزم

اگه قمی سمت حرم رفتی برا بچم دعا کن سالم دنیا بیاد من تا قبل عید برای حدود یک سال قم زندگی کردم ولی الان برگشتم شهر خودمون تاپیکتو دیدم دلم پر کشید واسه حرم

مرتضوی خیلی معمولیه ولی چون قدیمیه قمیا قبولش دارن

ممنون عزیزم اگر بازم اطلاعاتی دارید بفرمایید 

اگر تونستم کمکی بهتون کنم،لطفا برای سلامتی امام زمان(عج)دعا کنید.
خواهش میکنم عزیزم اگه قمی سمت حرم رفتی برا بچم دعا کن سالم دنیا بیاد من تا قبل عید برای حدود یک سال ...

محتاجم به دعاتون چشم.ممنون از راهنمایی شما

اگر تونستم کمکی بهتون کنم،لطفا برای سلامتی امام زمان(عج)دعا کنید.
ممنون عزیزم اگر بازم اطلاعاتی دارید بفرمایید 

آبمیوه بستنی داداش علی خیلی خوبه 

فست فود خانه پنیر فلکه بستنیا خوبه پیتزا پیتزا تو بلوار امینم خوبه

لباس مردونه شیک ولی با قیمت یکم بالاتر بلوار امین اوست عااالیه لباساش شوهر من یه پیرهن از اونجا بخره انقد میپوشه ازش خسته بشه خراب شدن تو کار جنساش نیس

دور فلکه ایران مرینوس همون که یه هلیکوپتر وسطشه یه جیگرکی هست اونم خوبه 


ممنون عزیزم کجا هستش؟آدرس دقیق میزارید ؟

شهرک قدسه

منم مسافر بودم رفتم،عالی بود.تو گوگل سرچ کنین هستش.

حسین جان❤️سلام من بر تو باد در تک تک روزهایی که جهان هست،ماه و خورشید هست،آسمان هست،...امااااا من نیستم😍امام زمانم،اگر مرگ به سراغم آمد و هنوز یکدیگر را ندیده بودیم،فراموش نکن من خیلی دیدنت را آرزو میکردم🥹🌸وقتی غبار فتنه نشست/رحمی مباد بر ستم مزدور جیره خوار کنید👊💪 امروز(۲/بهمن/۱۴۰۲)نگران از دست دادن کاربریم نیستم🍂🍂خدای قشنگم؛خدای من♥️این روزها بیشتر حواست به من باشد!میگویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است...حواست باشد که من شکست نخورم!من هنوزم تو را به نام قاضی الحاجات میخوانم؛حتی اگر همهی التماسهایم را نادیده بگیری...هنوز هم تو را الرحمن الراحمین میدانم؛حتی اگر سخت بگیری...هنوز هم تو همان خدایی! اما من...نگذار که از دست بروم عزیز دلم😍من امیدم به توست...برای دلم امن یجیب بخوان!امن یجیب بخوان تا آرام شود این مضطرب...تا آرام گیرد این قلب نا آرام من...♥️❤️❤️،یادمان باشد که ما خون دادهایم🇮🇷یک بیابان مرد مجنون دادهایم🇮🇷یادمان باشد پیام آفتاب🇮🇷دست نااهلان نیفتد انقلاب🇮🇷هالووین جن میشن،ولنتاین رل میشن،کریسمس مسیحی...محرم که میشه همه آریایی هستن،عرب نمیپرستن،حالام موقع جنگ میگن چرا به شیخ نشینهای عرب حمله کردین😆

آبمیوه بستنی داداش علی خیلی خوبه  فست فود خانه پنیر فلکه بستنیا خوبه پیتزا پیتزا تو بلوار امین ...

ممنون خیلی کمک کردید

اگر تونستم کمکی بهتون کنم،لطفا برای سلامتی امام زمان(عج)دعا کنید.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز