2733
2734
عنوان

ممسک نباشید!

170 بازدید | 0 پست

توی آموزه‌های فقهی، جرمی داریم به نام امساک.

ممسک، کسیه که دست یا پای یه مقتول رو نگه می‌داره، تا قاتل راحت‌تر بکشدش. 


هرچند بعید می‌دونم از این شرمندگی بتونید سر بلند کنید، می‌تونستین اینجا رو فضای فرهنگ‌سازی قرار بدین، نه ترویج سکوت در برابر ظلم و فریب‌ و نه اینکه خودتون ممسک‌وار سرطان قلدری رشد بدین.


خوشتون بیاد یا نه، از صمیم قلبم خوشحالم که خودتون (هم شخص شما و هم کل مجموعه‌تون) به انگلی طیبه‌ گرفتار شدین.


راهکار فعلی اینه که پشت نقاب تعلیق‌ تاپیک‌ها و کاربری‌ها پنهان نشید و باز هم با پاک‌کردن صورت مسئله، از این‌دست ناهنجاری‌ها دفاع نکنید. 


بُرد و تاثیر این موضوع بر سابقه مدیریت شما بر این سایت، جوری بوده که حداقل، ارائه توضیحات و یک عذرخواهی به‌خاطر این همه کم‌کاری و مماشات، حق کاربراست.

نهایتاً اگر از عقیده و باور خاصی وحشت ندارید، قانون رو برای «همه» یک‌سان اجرا کنید.


@مونا_تهرانی    

من فرزندی ندارم، اما تمامی کودکان دنیا فرزندان منند. من یک آتنا_آرتمیس هستم؛ اگر شما به‌لحاظ آرکی‌تایپ شخصیتی، هِرا (تعریف هویت و احساس خوشبختی مبتنی‌بر حضور شوهر در زندگی) یا دیمیتر (تعریف هویت و احساس خوشبختی مبتنی‌بر حضور فرزند) هستید، نکوهشم نکنید‌. به من توصیه به فرزندآوری و همسرداری نکنید. ما با هم متفاوتیم! آرتمیس‌ها، مستقل، عدالت‌خواه، جسور، قاطع و جدی هستند. برای آرتمیس «در خانه‌ ماندن» و ملکه‌ی خانه بودن، یک رنج ابدی‌ست. آتناها، هدف‌مند، بابرنامه، منطقی، جاه‌طلب و مدیر هستند. برای آتنا، حاشیه و حسادت‌های زنانه خسته‌کننده‌ست
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687