goligoliii17 مدیر عضویت: 1399/12/24 تعداد پست: 7629 عنوان کیا بیدارن... | مشاهده متن کامل بحث + 144 بازدید | 15 پست شوهرم رفت شهرستان کار قرار بود تا شب برگرده خوابش گرفت نیومد.... منم خونه تنهام خوابم نمیبره با عروس هلندی هام مشغولم فردا صبحم باید برم سرکار به خودت و زیباییت اهمیت بده وگرنه لابه لای زندگی از بین میری و هیچکس نمیفهمه .............. 1402/07/13 | 02:56 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
goligoliii17 مدیر استارتر عضویت: 1399/12/24 تعداد پست: 7629 ان شاالله.. امیدوارم تو هم نترس دختر برو بخواب. اتفاقا منم تنهام.چراغا هم خاموشه.. ... با عروس هلندیمم، مردا کلا بی فکرن نمیگن این زن تنهاست و... به خودت و زیباییت اهمیت بده وگرنه لابه لای زندگی از بین میری و هیچکس نمیفهمه ..............