2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خخخخخ آره 

چن سالته بچه اولته؟من بچه اولم ۲۳سالمه

یاارحم الراحمین🤲🏻❤️من امیددارم به مهربونی خداتوکل به خودت یاالله🌿یَـــا حَـــافِـــظَ مَـــنِ اسْــتَــحــفَــظَــه حافظ همسرم وپسرم وعزیزانم باش❤️
تو مادرشی.به بقیه چه ربطی داره.بگو پسر یا دختر قراره من زحمتشو بکشم.علائم دیگه ات چیه؟

خودش پسردوست داره

یاارحم الراحمین🤲🏻❤️من امیددارم به مهربونی خداتوکل به خودت یاالله🌿یَـــا حَـــافِـــظَ مَـــنِ اسْــتَــحــفَــظَــه حافظ همسرم وپسرم وعزیزانم باش❤️

ضربان قلب اصلا ربطی نداره ولی تجربه بهم ثابت کرده و تو اطرافم دیدم هرکی واسه جنسیت بچه استرس داشته باشه دختر میشه انشالله صحیح وسالم بغلت بگیری فقط از خدا سلامتیشو بخواه گلم

خدایاسه چیز تو زندگی قشنگن: 'خانوادم' 'انعکاس صداشون' 'تصویر شون تو اینه' 👩‍❤️‍👨🧒🏻🧒🏻🧒🏻👶🏻 خدایا مواظب خانوادم باش به خودت میسپارم❤❤
دوست داری پسر باشه؟ بچه اولته؟ ضعف نشون ندیاااا بگو عاشق دختریم  حتی چند تا جوراب صورتی و گی ...

آره بچه اولمه دوسدارم پسر باشه اما دخترم باشه عاشقشم، اما مادرشوهرم هنوز هیچی نشده خیلی ناراحته

تو مادرشی.به بقیه چه ربطی داره.بگو پسر یا دختر قراره من زحمتشو بکشم.علائم دیگه ات چیه؟

نمیدونم والا چی بگم... 

علائمم فقط سرگیجه و حالت تهوع هم خیلی کم آخرشبا میاد سراغم

دوست داری پسر باشه؟ بچه اولته؟ ضعف نشون ندیاااا بگو عاشق دختریم  حتی چند تا جوراب صورتی و گی ...

دقیقا کاری که ما کردیم،ازقبل بارداری حرف پسرمیزدن منم گفتم منوشوهرم دختردوس داریم،شوهرم گفته خداکنع اولی دخترباشه،دیگه هیچی نتونستن بگن😅

خوشگلم مامان منتظرته،زودتر بیاتو دلم😢خداروشکرتیرماه فهمیدم مامان شدم الان منتظرم برم صدای قلبتو بشنوم معجزه ی من😍قشنگترین صدای عمرم شنیدم،حالامنتظره اولین لگدهام😍اولین لگدهارو حس کردم،الان منتظره  دیدن روی ماهتونم
ضربان قلب اصلا ربطی نداره ولی تجربه بهم ثابت کرده و تو اطرافم دیدم هرکی واسه جنسیت بچه استرس داشته ب ...

من یکسال باردار نشدم و الان خدای نکرده که ناشکری نمیکنم من فقط خودم ته دلم پسر بیشتر دوسداشتم اما در مرحله اول فقط سلامتیشو میخوام❤️

آره اما خودم که به خودم غر نمیزنم اما اونا دیگ ناراحتن میگن دختره، بعدشم من دختر بشه که ناراحت نمیشم ...

فدای سرت این افکار قرن بوقی نمیدونم کی میخواد تموم بشه

یاارحم الراحمین🤲🏻❤️من امیددارم به مهربونی خداتوکل به خودت یاالله🌿یَـــا حَـــافِـــظَ مَـــنِ اسْــتَــحــفَــظَــه حافظ همسرم وپسرم وعزیزانم باش❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز