سونامی1212 مدیر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 عنوان عمل بینی | مشاهده متن کامل بحث + 179 بازدید | 21 پست سلام دوستان من هفت ماهه عمل کردم دو سه روزه بینیم ورم کرده آیا طبیعیه نزدیک پریودیمم هست موندم بخدا نکنه غیر طبیعی اخه یهویی ورم کرد قبلش اینجوری نبود .البته اینم بگم ی روز چسب زدم اینجوری شد 1402/07/04 | 21:28 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
bharبانو عضویت: 1399/08/28 تعداد پست: 1918 شیش ماه بعد سه ماه فقط شبا اوه چقدر زیاد خدایا شکرت که دراین همه هیاهو روزگارمن هنوز آروم آرومم
bharبانو عضویت: 1399/08/28 تعداد پست: 1918 به نظر من قرص اناهیل ورمو زود میخوابونه بایخ بینیتو ماساژ بده خدایا شکرت که دراین همه هیاهو روزگارمن هنوز آروم آرومم
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 به نظر من قرص اناهیل ورمو زود میخوابونه بایخ بینیتو ماساژ بده دارم اناهیل اخه بعد هفت ماه بخورم تاثیر داره کمکم کنین جام من
رستاکوچولوام عضویت: 1401/12/19 تعداد پست: 26136 شیش ماه بعد سه ماه فقط شبا منم مثل تو الان ۳ ماه اولم تموم شده شبا فقط میزنم کانال روزمرگیم ایتاhttps://eitaa.com/zendegizahra
bharبانو عضویت: 1399/08/28 تعداد پست: 1918 دارم اناهیل اخه بعد هفت ماه بخورم تاثیر داره کمکم کنین جام من اره قرص اناهیل براورم فوریه خدایا شکرت که دراین همه هیاهو روزگارمن هنوز آروم آرومم
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 منم مثل تو الان ۳ ماه اولم تموم شده شبا فقط میزنم میگم فدات تا کی شبا میزنی
رستاکوچولوام عضویت: 1401/12/19 تعداد پست: 26136 میگم فدات تا کی شبا میزنی ۳ ماه اول مدام زدم ۳ ماه دوم فقط شب تا صبح کانال روزمرگیم ایتاhttps://eitaa.com/zendegizahra