قیمتو باید بزنی دی.جی کالا
نه والا من خودم ماکروویو دارم یکی از فامیلا فر گازی
سولاردوم از همه بهتره ماکروویو دردسرش زیاده
مثلا واسه پخت کیک و اینا اون بافت رو تحویل نمیده
یا مثلا قالب فلزی نمیشه گذاشتن داخلش و فضاش کمه
سولاردوم کار ماروویو و فرو باهم انجام میده قابلیتاش زیاده