elikakhanoom مدیر عضویت: 1400/09/26 تعداد پست: 95 عنوان غسل چجوریه ؟ | مشاهده متن کامل بحث + 164 بازدید | 17 پست سلام خانومامیشه به من بگید چجوری غسل میکن ؟یکی بهم گفت توی غسل ترتیبی هر قسمت از بدنو میبری زیر آب حمد و سوره بخون😐😐 درسته این حرف؟؟توضیح بدید ممنون میشم 1402/06/23 | 21:52 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
رزیتا123 عضویت: 1400/08/02 تعداد پست: 15633 واسه هر قسمت بدن نیت کنم یا نیت اولش کافیه؟ هم اولش نیت کن هم برای هر قسمت جدا
maaaryam7 عضویت: 1399/05/11 تعداد پست: 16487 مرسی 🤍 خاهش میکنم اگه میخای همه غسلایی کب گردنته پاک بشه بگو غسل ما فِی الذَمه میکنم تمومشون پاک میشن برای رسیدن ب حاجت دلم ی صلوات مهمونم میکنی
هیدوا عضویت: 1398/05/06 تعداد پست: 21251 واسه هر قسمت بدن نیت کنم یا نیت اولش کافیه؟ ببین گلم نیت اینجوریه که کسی قبل کاری ازت بپرسه میخوای چیکار کنی بدونی اینو به همین راحتی به این میگن نیت داری میری نماز بخونی ازت میپرسن، میدونی میخوای چیکار کنی لزومی به زبون اوردنم نداره دوستتون دارم 💕