2752
2734

من برای جای ترک های پوستی بعد از زایمانم از روغن آنتی استرچ مارک برند آنانه استفاده کردم که یک برند سوییسی بود.

 برای من واقعا مثل معجزه عمل کرد. حتما تو دوران بارداری قبل از ایجادترک ها یا تا وقتی که ترک ها هنوز قدیمی نشدن و قرمز هستن استفاده کنید که زود برطرف بشه. برای ترک های ایجاد شده با چاقی یا لاغری هم عالیه. لینکشو میزارم چون میدونم دغدغه خیلی از ماماناس .

2731

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام اینکه تغییرات احتمالی کنکور به آزمون سال ۱۴۰۳ نمی‌رسد، گفت: تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده ۵۰ درصد خواهد بود.


دکتر عبدالرسول پورعباس در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب، در خصوص زمزمه حذف تاثیر قطعی سوابق تحصیلی در معدل کنکور از سوی برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قرار بود تغییری در کنکور سال ۱۴۰۳ اعمال شود باید تا قبل از پایان شهریور به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شد و ما نیز طبق قانون موظف با اطلاع رسانی آن تغییرات به داوطلبان بودیم.


رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: با توجه به اینکه چیزی به پایان شهریور ماه نمانده است و  تغییراتی نیز در کنکور صورت نگرفته بنابراین کنکور سال ۱۴۰۳ همانند کنکور امسال و بدون تغییر برگزار خواهد شد. 


معاون وزیر علوم خاطر نشان کرد: هر گونه تغییر در مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی همچون حذف تاثیر قطعی معدل از سال ۱۴۰۴ اعمال خواهد شد



سلام مهمه خوندن عه حالا چ عمومی ها باشه ان یا برعکس

با این حال بیاید با هم درس بخونیم در کنار هم :))من چنتا تاپیک زدم ولی خب قضیه تاپیکای من از این قراره:

سلام وقتتون بخیر من  پایه دوازدهم هستم رشته علوم انسانی و دغدغه‌های کنکور دارم :///
آدمی ام ک واقعا زیاد حرف میزنم با کلمات بازی میکنم و کودک درونم و آزاد میکنم ؛)))
ولی الان زدم تو فاز درسسسس
مصمم با یکی در این مورد صحبت کنم .
کنکوری ۱۴۰۳
آیدی ایتا HK_HOSSEINIKIA

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز