2777
2789
عنوان

درد پریودی

| مشاهده متن کامل بحث + 156 بازدید | 19 پست
دردش اینبار که شدم در اون حدی نبود که تحمل نکنم اما الان نمیتونم بخوابم آب گرم گذاشتم الان از یه طرف ...


لامصب شبا انگار دکمشو میزنن دردش زیاد میشه نمیذاره بخوابی

فعلا حقوق خوان ایشالله که بعدا حقوق دان. از ۹۹ عضو سایتم تازه وارد خودتونین. با سابقه.باکسی مشکلی ندارم اما اگر قصد بی‌احترامی داشته باشید متقابلا عین خودتون برخورد می‌کنم.اینو درنظر بگیرید...

اگر دردت غیرقابل تحمله برو دکتر چون نشونه داشتن کیست یا تنبلی تخمدان هست 

اگیر داری برو دکتر حتتما 

کلینیک دکتر شیرین برای منو برطرف کرد دقیقا اینجوری بودمک سر هربار پریودم درد شددی داشتم که میرفتم سرم میزدم 

بعد متوجه شدم تنبلی تخمدان و کیست دارم از وقتی برطرف کردم خیل بهتر شدم درد نمیگیره دلم زیاد 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اگر دردت غیرقابل تحمله برو دکتر چون نشونه داشتن کیست یا تنبلی تخمدان هست  اگیر داری برو دکتر ح ...

منم فهمیدم پلی استیک دارم تنبلی هم دارم فک کنم چون قبلا خیلی زیاد میشدم الان کم میشم 

دوبار رفتم دارو دادن ولی دوباره هستش فک کنم دومین بار گفت درست شده نیست اما دوباره درد میگیره باید برم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز