اگر دردت غیرقابل تحمله برو دکتر چون نشونه داشتن کیست یا تنبلی تخمدان هست
اگیر داری برو دکتر حتتما
کلینیک دکتر شیرین برای منو برطرف کرد دقیقا اینجوری بودمک سر هربار پریودم درد شددی داشتم که میرفتم سرم میزدم
بعد متوجه شدم تنبلی تخمدان و کیست دارم از وقتی برطرف کردم خیل بهتر شدم درد نمیگیره دلم زیاد