2777
2789
عنوان

واژن/بیکینی

| مشاهده متن کامل بحث + 10279 بازدید | 61 پست
لبه داخلی واژن دیگه خوش به حالت کاش مال منم بیرون نبود 🥲

ع اینو نمیدونستم

 - منُ طُ..!                                                                    ‌‌   ‌      ‌    ‌‌- متعهد بِ you💚
ع اینو نمیدونستم

ببین مینور همه دارن فقط مال یکی بزرگه مال یکی کوچیک که قابل دید نیس توام مینور داری شاید اصلا نفهمیدی کجا رو میگم 

آدما قاضی های خوبی برای اشتباهات بقیه ان و وکیل های خوبی برای اشتباهات خودشون 😉👌🏻

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ببین مینور همه دارن فقط مال یکی بزرگه مال یکی کوچیک که قابل دید نیس توام مینور داری شاید اصلا نفهمید ...

خب دقیقا کجا میشه زدم زدم گوگل  این اسم نیس اصن😂😂😂

 - منُ طُ..!                                                                    ‌‌   ‌      ‌    ‌‌- متعهد بِ you💚
آره همون 

💔 مال من بیرون نیس ولی خب از لحاظ رنگ باش مشکل دارم

 - منُ طُ..!                                                                    ‌‌   ‌      ‌    ‌‌- متعهد بِ you💚
نمیدونم چرا اینقدر واکنش نشون دادید این عمل خیلی رایج 😐 و اصلا چیز بدی نیست  به زیبا کمک میکن ...

چون اینا همش از کمبود اعتماد به نفسه. مردا یک درصد اینکارا رو انجام نمی‌دن و با همون هسته خرما خدای اعتماد به نفسن!!

مشکل همینه

ناشناس🦦 

💔 مال من بیرون نیس ولی خب از لحاظ رنگ باش مشکل دارم

مال من رنگش ایده آله شاید باور نکنی صورتی روشن مایل به قرمز ولی فقط بزرگیش منو میسوزونه هر وقت میزم دسشویی جلو چشام ظاهره

آدما قاضی های خوبی برای اشتباهات بقیه ان و وکیل های خوبی برای اشتباهات خودشون 😉👌🏻
مال من رنگش ایده آله شاید باور نکنی صورتی روشن مایل به قرمز ولی فقط بزرگیش منو میسوزونه هر وقت میزم ...

😂😂😂🤣🤣🤣برو   دیگ خوبه  بزرگیش ک ب تو اسیبی نرسونده

 - منُ طُ..!                                                                    ‌‌   ‌      ‌    ‌‌- متعهد بِ you💚
😂😂😂🤣🤣🤣برو   دیگ خوبه  بزرگیش ک ب تو اسیبی نرسونده


میرسونه باوا به شو. رت و نوار می‌چسبه جدا کردنش گاهی دردناکه... و جلو همسرم تو آینده اصلا اعتماد به نفس نخواهم داشت مخصوصا اگه بپرسه این دوتا زنگوله آویزون چیه! 

آدما قاضی های خوبی برای اشتباهات بقیه ان و وکیل های خوبی برای اشتباهات خودشون 😉👌🏻
چون اینا همش از کمبود اعتماد به نفسه. مردا یک درصد اینکارا رو انجام نمی‌دن و با همون هسته خرما خدای ...

ربطی به مردا نداره من مجردم ولی برای خودم می خوام بکنم 

اتفاقا وقتی ادم به خودش نرسه هی اعتماد به نفسش میاد پایین 


میرسونه باوا به صورت و نوار می‌چسبه جدا کردنش گاهی دردناکه... و جلو همسرم تو آینده اصلا اعتماد به نف ...

مردا دوستدارن بابا 

 چیزای گندا گنده 

 عه واقعا نمدونسم درد داره 

 - منُ طُ..!                                                                    ‌‌   ‌      ‌    ‌‌- متعهد بِ you💚
مردا دوستدارن بابا   چیزای گندا گنده   عه واقعا نمدونسم درد داره

آره وقتی به لباس زیر و نوار می‌چسبه خیلی درد داره البته الان دیگه نمی‌چسبه یکم کوچولو شدن نسبت به قبل ولی کاملا خوب نشده‌ اگه ازدواج کنم همسرم مخالف هم باشه میرم عمل میکنم بخاطر دل خودم نه بخاطر حرف اون... خودم اذیتم واقعا رو مخه

کاش دخترا رو هم همون بچگی مث پسرا ختنه میکردن 🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️

آدما قاضی های خوبی برای اشتباهات بقیه ان و وکیل های خوبی برای اشتباهات خودشون 😉👌🏻
ربطی به مردا نداره من مجردم ولی برای خودم می خوام بکنم  اتفاقا وقتی ادم به خودش نرسه هی اعتماد ...

چیزی که مال بدن خودته اگه اعتماد به نفستو میاره پایین ، اون اعتماد ب نفسه کاذبه. نه واقعی

ناشناس🦦 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز