فقط سه روز به تولدم مونده
چرا اینجوری شدیم ؟ دلم میخاد هممون دور هم باشیم!
.
.
خواسته زیادیه ایا؟...
لطفا:)پیش هم باشیم
قدر تمام لحظاتمونو بدونیم چون یه روز ممکنه یکیمون نباشه :)!
.
همتون دارید یکی یکی میرید ! لطفا بمونید ...
دَر حَدی رِسیدَم کِ دآرَم اِلتِمآسِتون میکُنَم:)بِمونید
@هیییی_زندگی
.
.
@roseitaaa
.
@cute_babe
.
.
@هعییی_زندگیی
.
.
@mim_min