2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

گلم قشنگ نیس ،اسم نیکا هم قشنگ نی

چون که خدا همه چیز را دید‌ و کاری نکرد...من یه سوال دارم از اون بالایی؟واس حاطره چی آفریدی؟نونت کم بود؟آبت کم بود؟مشتی تو با اون همه قدرت و عظمت،دبدبه و کبکبه ،یه حال خوش به ما نمیرسید؟چجوری دیگه ازت باس بخوایم؟که خساست نکنی؟مشتی پشتتو کردی به ما انگار پیاز خوردیم،کجایی تو پس ؟خالق بی نیاز؟
ببخشید زیاد جالب نیس دلنیا یا دلارام از اون بهتره

دلنیا چقد قشنگه😍

برای ازادی🤍🌱                                                              جمعه های شهرم معروف است🖤🥀  بلوچم🤍🌱                      من با افتخار بلوچم😍اینجا مردمش خیلی خشنودن خیلی مهربونن🤍اینجا بیشتر مردم اهل نماز و روزه هستن دین دار هستن دینِ واقعی💛من عاشق شهر و مردمم هستم🫂🤍
نه قشنگ نیست یه چیز ترکیبی من دراوردیه

امضات ...چه اسمای قشنگی برای بچه هات انتخاب کردی

با توجه به اسم کاربریت هو_زهرا یعنی چی؟؟

  خدایا میدونم به وقتش بهترینهارو برام رقم میزنی   سال ۱۴۰۲ /قسمت دوم امضام مال سال ۹۸ هستش عوضش نکردم گیر ندین به امضام /عقد هستم /تیکر تاریخ عروسیمو نشون میده اگه خدا بخاد و یاریمون کنه میرم سر خونه زندگیم ..‌. 

خوش آوا نیست

  خدایا میدونم به وقتش بهترینهارو برام رقم میزنی   سال ۱۴۰۲ /قسمت دوم امضام مال سال ۹۸ هستش عوضش نکردم گیر ندین به امضام /عقد هستم /تیکر تاریخ عروسیمو نشون میده اگه خدا بخاد و یاریمون کنه میرم سر خونه زندگیم ..‌. 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792