سلام دوستان کسی پایه هست از شنبه باهم رژیم بگیریم.
هر رژیمی باشه فرقی نداره هر کس رژیم خودش را میگیره فقط بهم دیگ گزارش میدیم واسه انگیزه بیشتر ... پایه بودین بسم الله یا همینجا گزارش میدیم بهم یا اینک تو روبیکا ایتا جایی گروهمیزنیم هر شب بهم دیگ گزارش کل روزمون رو میدیم..
هر کی پایس حاضری بزنه برنامه ای ام که داره بگه روبیکا یا ایتا من زیاد که شدیم گپ میزنم لینکشو اینجا براتون میزارم عضو بشید .فقط هم خانوماااا