2777
2789
گرون خریدم دلم برا پولم میسوزه اگ ارزون بود انقد نمیسوختم میدونی تازه دوماه بود خریدم

هعییی اکثرا همینجوری... ایشالا پیدا بشه. من از ترس همین چیزا دلم نمیاد پول به گوشی گرون بدم. بس که گوشی دزدی زیاد شده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من جاهای شلوغ گوشیمو میزارم تو سوتینم

ب دلم افتاده بود میخان گوشیم بزنم از عصر گ رفتم بازار همی تو فکرش بودم ک ازم میزنن اسنپ گرفتم خاک بر سرم لعو کردم گفتم با اتوبوس برم

سلام. گوشی شما پیدا شد؟ یه هفته پیش گوشی منم از دستم یه موتوری زد. گوشی منم ۵۰م پولش یود خیر نبینه

سلام خوبی پیدا نشد ولی دزدشو گرفتن دونه ۳۰۰میفروفته بی انصاف گوش هارو 

ب دلم افتاده بود میخان گوشیم بزنم از عصر گ رفتم بازار همی تو فکرش بودم ک ازم میزنن اسنپ گرفتم خاک بر ...

کاش اتوبوس دادو بیدا میکردین لااقل ادمای اونجا اون حروم زاده رو میگرفتن در کل گوشی گرون نباید خرید و درصورت خرید جاهایی که ضروری نیست گوشی ساده ببری بیرون گوشی لمسی تو خونه بمونه وان شاالله که پیدا بشه ولی ببنید اتفاق که قرار بیفته میفته حالا 1000بار تاسف بخور کاش اسنپ لغو نمیکردم و کاش های دیگر از کجا معلوم از اسنپ پیاده شدنی این اتفاق نمی افتاد  من انقدر بلاها سرم اومده  اتفاقا گوشی قبلیمو تمام اطلاعات گوشیم توش بودم چون کامپیوتر نداشتم تو گوشی نگه میداشتم خلاصه گوشی دادم تعمیرکار اشتباهی زد هاردشو سوزوند ناشی بود طرف گردنم نگرفت هم گوشی سوخت هم کل اطلاعات رفت 2سال افسرده شدم بخاطر گوشی نه فقط به خاطر اطلاعات گوشیم چون من شاعرم تمام شعر ترانه هایی که نوشته بودم داخل یادداشت گوشی تایپ میکردم بالای 1000تا میشد رفت و هی میگفتم کاش به یه تعمیرکار دیگ میبردم در حالیک باید اون اتفاق میوفتاد قضا قدر بخاطر اون میگن بیرون رفتن صدقه صلوات بفرستین

🍃🕌تو چه ترسی داری تو خدا را داری و خدا اول و آخر باتوست👽 

سلام خوبی پیدا نشد ولی دزدشو گرفتن دونه ۳۰۰میفروفته بی انصاف گوش هارو 

300تومن چه اشکالی بود خب اونو به خودم ادم بگن ادم 500میده بهش

🍃🕌تو چه ترسی داری تو خدا را داری و خدا اول و آخر باتوست👽 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792