2777
2789
نه هرسال اونطورمیپزم

زیاد گوجه خریدیم میترسم خراب بشه دو روز گذاشتم موند بعد درست کردم حالا دیروز از یکی پرسیدم گفت باید دو سه روز میزاشتی بمونه خراب میشه ربت

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

زیاد گوجه خریدیم میترسم خراب بشه دو روز گذاشتم موند بعد درست کردم حالا دیروز از یکی پرسیدم گفت باید ...


رب رو اگه نمک اندازه بزنی و خوب سفت کنی هیچیش نمیشه

توی ظرف هم ریختی خوب صاف کن سطحش رو بعد روغن مایع دوسانت بریز روش دیگ هیچی نمیشه

میتونی توی یخچال نگهداری کن

عزیزم روشت روتوضیح میدی

من گوجه می‌شورم تکه میکنم می‌زارم میجوشه، از صافی رد میکنم دوباره میجوشه

بعد یه کم غلیظ شد می‌زارم سرد شده میریزم کیسه مثل ماست چکیده 

چون خیلی باید جوش بخوره وقتی جوش خورد می‌زارم کیسه


زیاد گوجه خریدیم میترسم خراب بشه دو روز گذاشتم موند بعد درست کردم حالا دیروز از یکی پرسیدم گفت باید ...


ما چندین ساله میپزیم

بلافاصله ابش گرفتیم میزاریم بجوشه

بعد میریزم توی سینی یک روز جلو افتاب

یه پارچه هم میندازیم روش که گردوخاک نشینه

اصلا خراب نمیشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز