2777
2789

اواخر ۲۵سال هستم

لطفاً تلاش کنید تا خانم های مستقل و تحصیل کرده باشین 

 تا زمانی که عاقل و بالغ نشدین  خودتون رو درگیر عشق و عاشقی نکنید  این تجربه رو بالاتر از ۲۲سال در برنامه زندگیتون جای بدین 

 کاربران محترم:زمانی که تاپیک میزنم یعنی انتظار هر نوع اظهار نظری را دارم ،پس مشکلی با انتقادشما ندارم در صورتی که ادب کلامتون در تاپیکم رعایت بشه . ،،،،اما زمانی  که در تاپیک کاربران دیگه اظهار نظر دارم هرچند که تبادل نظر هست ، پاسخی که میذارم برای استارتر اون تاپیک هست اگر از کامنتم خوشتون اومد و ریپلای کردین خوشحال میشم اما اگر مطابق میلتون نبود لطف کنید بگذرید  چون چیزی که من کامنت گذاشتم دیدگاه من بوده و نسبت به منطق خودم پاسخ دادم پس تنها استارتر اون تاپیک حق انتقاد از کامنتم را دارند  در صورتی که صحبتم تضاد داشته باشد با عنوانشون اگر پاسخی از جانب من دریافت نکردین  دلیل بر این نیست که حق با شماست                                       ممنون از فهم و شعور شما 🤍
نزدیک 19  کلا یک نصیحت دارم برای همه از لحظه لحظه زندگیتون لذت ببرید به خودتون سخت نگیر د وعاش ...


بعضا یه بازه ای مثلا ۱۶ تا ۱۸ سخت بگیری به خودت بقیه عمرت عشق و حال میکنی

اشتباه از ما بود،اشتباه از ما بود که خواب سرچشمه را در خیال پیاله می دیدیم✨☘️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

24 سالمه

درستو هرجور هس بخون 

هنر و چندتا زبان یاد بگیر

به حرف پدر و مادر و هیچکس گوش نکن و اعتماد نکن.

زندگی کن فقط همین تا زودتر از پیر شدن نمیری:)


 در کوچه ام،در یک کوچه خلوت وبی کس راه میروم.بدون نگاه به پشت سر،درنقطه ای که راهم را تاریکی فرامیگیرد،گویی رویایی میبینم که درانتظارماست.آسمان سیاه با ابرهای خاکستری پوشیده شده.گویی رعد وبرق پنجره ی خانه هارانشانه گرفته.عالم وآدم درخوابند،فقط دو دوست بیدارند.یکی منم ودیگری پیاده روهای خلوت

شما بخون😅🌹

همین کارو میکنم حتماا چون ترجیح میدن یه خانم با سواد باشم از هر نظر(دانشگاه رفتن خیلی مهمه برای همه)در کنارشم مطمئنا از نظر مالی به کسی نیاز نخواهم داشت

اشتباه از ما بود،اشتباه از ما بود که خواب سرچشمه را در خیال پیاله می دیدیم✨☘️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز