2777
2789
عنوان

ارتودنسی

| مشاهده متن کامل بحث + 255 بازدید | 28 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم مشکل شما رو داشتم و هر کاری میکردم بازم تغییری نمیکرد این اواخر لثه هامم ورم کرده بود خداروشکر 4 ماهه باز کردم راحت شدم و مشکلمم حل شد 

کسی سوال میکند بخاطر چه زنده ای؟؟ و من برای زندگی تو را بهانه میکنم  و دختری در من ساز امیدواری مینوازد🌈🎸1403.04.24

واقعا ینی مال ارتودنسی هست

اره عزیزم الان هم بوی دهنم رفع شده و هم ورم لثه هام 

من از دکترمم پرسیدم گفت بخاطر ارتودنسیه چون نمیتونی 100 درصد دهنتو تمیز کنی 

کسی سوال میکند بخاطر چه زنده ای؟؟ و من برای زندگی تو را بهانه میکنم  و دختری در من ساز امیدواری مینوازد🌈🎸1403.04.24

منم مشکل شما رو داشتم و هر کاری میکردم بازم تغییری نمیکرد این اواخر لثه هامم ورم کرده بود خداروشکر 4 ...

خدا کنه زود تر تموم شه خسته شدم از بس خانواده گفتن برو دهنتو بشور دست خودم نیست که

خدا کنه زود تر تموم شه خسته شدم از بس خانواده گفتن برو دهنتو بشور دست خودم نیست که

درکت میکنم من خودمم با کسی صحبت میکردم معذب میشدم همش میگفتم الان با خودش میگه یه مسواک نمیزنه

ولی از وقتی باز کردم دنیا رنگی شده برام   

کسی سوال میکند بخاطر چه زنده ای؟؟ و من برای زندگی تو را بهانه میکنم  و دختری در من ساز امیدواری مینوازد🌈🎸1403.04.24

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز