kh1991kha مدیر عضویت: 1401/01/10 تعداد پست: 107 عنوان زگیل تناسلی | مشاهده متن کامل بحث + 280 بازدید | 18 پست خانما باردارم زگیل زدم دکتر گفت ک لیزر کن و هزینشم یکم بالاس. از اونطرف گفت مال رابطه جنسیه. ولی منو همسرم رفتار سالمی داشتیم . بنظرتون لیزر جواب میده یماه دیگه رایمانمه 1402/05/15 | 08:18 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دیبااا عضویت: 1400/03/05 تعداد پست: 278 دکتر گفت ایرادی نداره لیزر کنی منظورت از لیزر، لیزر موی زائده؟؟؟!!! مادر سه فرشته❤️❤️❤️😍😍😍
نوراااا35 عضویت: 1401/12/04 تعداد پست: 240 من دکتر کیمیا قاسمی ر و برای درمان زگیل تناسلی میشناسم خواستی برو پیششون برای چکاپ ببین ایشون چی میگین دراین زمینه متخصص هستند.
شیرین_نیک عضویت: 1402/05/20 تعداد پست: 132 زایمانت باید سزارین باشه ..حتمن ب دکترت جراح هم بگید اطلاع داشته باشه بچه مبتلا نشه ...بعدم سرکه سیب ... سرکه سیب تو بارداری ضرر نداره؟
kh1991kha مدیر استارتر عضویت: 1401/01/10 تعداد پست: 107 زایمانت باید سزارین باشه ..حتمن ب دکترت جراح هم بگید اطلاع داشته باشه بچه مبتلا نشه ...بعدم سرکه سیب ... شتید باور نکنی ولی با سرک زدم زیاد شدن پخش شد