2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله عقب زدگی چونه داشتم که رفع شد.

میتونی توضیح بدی چطوری بود عملت چقد طول کشید و چقدر ریسک داره؟ 

و من منتظر تو خواهم ماند همچون کلبه ای تنها...تا دوباره مرا ببینی و در من زندگی کنی و تا آن زمان پنجره هایم!درد خواهند کشید..

میتونی توضیح بدی چطوری بود عملت چقد طول کشید و چقدر ریسک داره؟ 

سال۹۷اورتودنسی کردم چون فک پایینم عقب بود و عقب زدگی چونه داشتم نیاز به جراحی بود

بهمن ماه۱۴۰۱جراحی فک و چونه انجام دادم

جراحی دردناکی نبود

تا یک الی دوماه غذای مایع با سرنگ باید خورد مثل سوپ و...

پنج ساعت توی اتاق عمل بودم

شیش ماه عمل کردم ولی نتیجه نهایی بعد از یک سال مشخص میشه ولی خب تا این لحظه راضی هستم.

عمل از جراحی چون چون و فکم عقب بود دهنمو میبستم چونم جمع میشد اذیت میشدم و ظاهر قشنگی ایجاد نمیکرد

هر عملی ریسکای مخصوص به خودش رو داره ولی خب مهم اینکه جراحت خوب باشه.

🐈‍⬛
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792