سال۹۷اورتودنسی کردم چون فک پایینم عقب بود و عقب زدگی چونه داشتم نیاز به جراحی بود
بهمن ماه۱۴۰۱جراحی فک و چونه انجام دادم
جراحی دردناکی نبود
تا یک الی دوماه غذای مایع با سرنگ باید خورد مثل سوپ و...
پنج ساعت توی اتاق عمل بودم
شیش ماه عمل کردم ولی نتیجه نهایی بعد از یک سال مشخص میشه ولی خب تا این لحظه راضی هستم.
عمل از جراحی چون چون و فکم عقب بود دهنمو میبستم چونم جمع میشد اذیت میشدم و ظاهر قشنگی ایجاد نمیکرد
هر عملی ریسکای مخصوص به خودش رو داره ولی خب مهم اینکه جراحت خوب باشه.