با یکی دوست شده بودم مجازی (خانم بود)
تو دلم میگفتم وای چه خوبه چه ادم مهربونیه کلی بهم انرژی مثبت میداد حرفاش حالمو خوب میکرد منم حال و احوالشو میپرسیدم مریض احوال بود همیشه دعاش میکردم خوب شه
یهو دیگه هیچ وقت جواب پیامامو نداد که پرسیده بودم چطوره بهتر شده نشده
☹️اینجا دیگه واقعا پی بردم ادم خوب دیگه نیست، دلم شیکست💔