tala2323 مدیر استارتر عضویت: 1399/02/28 تعداد پست: 6222 عنوان گفت شالت... 302 بازدید | 20 پست بچه ها من امروز یه دیقه شالم افتاد...بعد کارفرمام که آقاست و هم سن و سال خودم دیدم گفت شالتو بزار....دفتر ما از بیرون دید دارهجریمه نمیشیم....به نظرتون منظورش چی بود! 1402/05/10 | 22:31 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
tala2323 مدیر استارتر عضویت: 1399/02/28 تعداد پست: 6222 راست گفته،دفتر بسته بشه خیالت راحت میشه؟ دفتر رو نمی بندندخترای دیگه میان مو باز دو ساعت میشینن اونجا
tala2323 مدیر استارتر عضویت: 1399/02/28 تعداد پست: 6222 چی شد؟ نفهمیدم شالم افتاده بود گفت شالتو بزارنمیدانم بخاطر من گفتیا بخاطر خودش
tala2323 مدیر استارتر عضویت: 1399/02/28 تعداد پست: 6222 من عین همین تاپیکو چند دقیقه پیش دیدم که اونو ترکوندن🤣🤣🤣
judiciarylawyer69 عضویت: 1401/11/24 تعداد پست: 1915 🤣😂😂😂میخوای بشنوی ازت خوشش اومده ؟؟؟ نه اینطورا هم نیس نگران جریمه دفتر شه
tala2323 مدیر استارتر عضویت: 1399/02/28 تعداد پست: 6222 🤣😂😂😂میخوای بشنوی ازت خوشش اومده ؟؟؟ نه اینطورا هم نیس نگران جریمه دفتر شه دفتر رو جریمه نمی کنن
meri_71 عضویت: 1402/04/16 تعداد پست: 8776 🤣😂😂😂میخوای بشنوی ازت خوشش اومده ؟؟؟ نه اینطورا هم نیس نگران جریمه دفتر شه وا مگه حببیه لیسانس هاست🤣🤣
tala2323 مدیر استارتر عضویت: 1399/02/28 تعداد پست: 6222 شاید نمیخواد بخاطر این اتفاقا به کسی جواب پس بده شاید از حرف مردم میترسه...اخه دخترا میان دو ساعت مو باز میشیننمن فقط دو ثانیه شالم افتاد..