2777
2789
زیرش شعله پخش کن بزار
گمان می‌کنم راهی که می‌سپرم راه من است و آن را آنگونه که باید می‌سپرم. عادت به داشتن اعتمادی پابرجا که اگر با سوگندی موکد شده بود ایمان نام می‌گرفت را حفظ می‌کنم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره این در قابلمه عالیه مخصوصا واسه مهمونیای زیاد که ته دیگ نمی خوای
گمان می‌کنم راهی که می‌سپرم راه من است و آن را آنگونه که باید می‌سپرم. عادت به داشتن اعتمادی پابرجا که اگر با سوگندی موکد شده بود ایمان نام می‌گرفت را حفظ می‌کنم.
برنج رو موقع دم گذاشتن توش نصف استکان آب بریز. شعله کم تا نیم ساعت بعدش خاموش کن . اینطوری هم زودتر دم میشه هم ته دیگ نمیشه
من از سهم خود راضی نیستم، آن پاداش پا در هوای آسمانی به درد من نمیخورد. میخواهم زندگی ام همینجا و هم اکنون تحقق یابد.
شعله رو واسه دم تا آخر آخر کم کن به موقع هم خاموشش کن ،زمان دقیق نداره ، بستگی به نوع برنجت داره
هان ای عقاب عشق ، از پشت قله های مه آلود دور دست ، پرواز کن به دشت غم اگیز عمر من ، آنجا ببر مرا که شرابم نمیبرد .....
اگرم ته دیگ میشه و دوست نداری بعد از خاموش کردن ده دقیقه بذار با همون در بسته بمونه تهش نرم نرم میشه
هان ای عقاب عشق ، از پشت قله های مه آلود دور دست ، پرواز کن به دشت غم اگیز عمر من ، آنجا ببر مرا که شرابم نمیبرد .....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز