خدایی دارم مهربون تر ازحد تصور. یک عدد اسفند ماهی خوش بین وپر از انرژی مثبتم. بهترین رفیقم آریل(فرشته براورده کردن ارزوها) هروقت احتیاج ب درد ودل داشتین میتونین روی من حساب کنین.
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
لباسی شالی چیزی به همراه سوهان بستگی به سلیقه داره
شنیدم تو اون دنیا همه اعضای بدن حرف میزنن امیدوارم دلم لال بمونه طاقت اشکای خدارو ندارم*آدم وقتی چیزی رو فهمیده دیگه نمیتونه ندونه؛ آدم میتونه نخواد، میتونه نره، میتونه ، میتونه سکوت کنه، میتونه بخوابه، میتونه خودشو حبس کنه؛ اما نمیتونه وقتی چیزی رو فهمیده دیگه نفهمه، مثل حس دوست نداشته شدن . کاربری دوازدهمه منه فقط به این دلیل که زبان سرخ سر سبز دهد بر باد 😁😁
یه روسری شیک یا یه شال...اها کیف خوبه .کیف بگیر..رفتی حرم دعاممیکنی؟بش بگو هودش چن روز دیگ شاید بیاد ولی بکو تروهدا تا دیرنشده پیش خدا واسطه شو برام .بگو امروز دوباره دلش خیلی شکست بگو کمکش کن بش برسه
دعا میکنی بش برسم؟ خیلی سختی کشیدم بخاطرش..یه صلوات برام بفرس امام حسین تورو ب رقیه ات تا محرم حاجتمو بده دارم جون میدم😭😭😭دعا کن اگ ازدواج کرد هیچوقت اون روز منی نباشه تو این دنیا .چون مجبورم با خنده و شادی برم عروسیش نمیشه نرم ...خیلی بده دعام کن .خدایا امام زمان معجزه کنین برام😓.امام رضااااا تورو ب خدا کمکم کن دست تو دستش بیام حرمت.خدایا توروخدا. شهادت امام رضا مینویسم اینجا امیدارم سال دیگ اینموقع تو خونمون باشیم بهش رسیده باشم در حال درست کردن نذری، یا امام رضا تورو ب جوادت 🥺🥺 دعام کنین توروخدا فقط اینجوری ب خدا بگین ک خدا منو عشقمو قسمت هم کنه. دیگ توان ندارم