2737
2734
عنوان

اشپزی*کیک*دسر*انواع سالادها*نهارخوشمزه*شام بامزه*ژله*شیرینی

| مشاهده متن کامل بحث + 598139 بازدید | 5782 پست

با اجازه صاحب تاپیک. دوستان خوبم سلام. اگر به ایجاد نظم در خونه و زندگیتون علاقه مند هستید و دنبال کتابی می گردید که توی این راه بهتون کمک کنه، کتاب من یک کفشدوزک هستم، تو چطور؟ کتابی عالی در این زمینه است و رویکردی نو رو مطرح میکنه. من این کتاب رو به تازگی ترجمه کردم. در این کتاب کاساندرا آرسن کارشناس حرفه­ای نظم با تشبیه سبک نظم­دهی افراد به حشرات انباردار (کفش دوزک، زنبور، پروانه و جیرجیرک) به ما کمک میکنه تا روش خاص خودمون و افراد خانواده­مون برای نظم دهی رو شناسایی کنیم و بتونیم نظمی رو ایجاد کنیم که همه افراد خانواده بتونن از اون استفاده کنن و دوام بیاره. اگر دوست دارید بخشی از کتاب رو به رایگان و به عنوان هدیه مترجم دریافت کنید به لینک زیر مراجعه کنید.

http://s7.picofile.com/file/8378270768/نمونه_رایگان_کتاب_من_یک_کفش_دوزک_هستم،_تو_چطور؟_هدیه_مترجم_.pdf.html

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

با اپِ سرزمین عروسک از این پس میتوانید تمام محتواهای موجود در سایت سرزمین عروسک را در تلفن همراه داشته باشید.

دانلود از بازار                دانلود از مایکت              دانلود مستقیم

امکانات اپلیکیشن:

  • گوش دادن به صدها قصه صوتی به صورت آنلاین
  • مطالعه صدها داستان کودکانه
  • تماشای صدها ویدیوی آموزشی
  • خواندن شعرهای کودکانه
  • مطالعه صدها مقاله تخصصی درباره تربیت کودکان
2728

دوستان یه سوال دارم از خدمتتون در مورد کیک اسفنجی. چرا بعضی وقتها کیک رو وقتی توی فر می زاری از اطراف پف می کنه ولی وسط کیک میره پایین و نشست می کنه؟ میشه راهنمایی بفرمایید.

2740

سلام دوستان عزیز

من به تازگی یک پیج قرآنی در ایسنتاگرام به آی دی quranfar30 درست کردم و روزی یک صفحه قرآن كريم رو با یک کلیپ جذاب پست میذارم .

ممنون میشم اگر شما هم لطف کنید و برای ترویج و اشاعه کلام خدا کمک کنید و این پیج رو فالو کنید و اگر خوشتون اومد به دوستانتون هم معرفی کنید.

لطفا ً در كنار تمام پيجهايي كه فالو داريد، اين پيج رو هم فالو كنيد

التماس دعا

یا حق

🌹🌺❤️🙏🏻

سلام دوستان خسته نباشید. من پودینگ شکلاتی درست کردم یه کم از موادش رو باهم مخلوط کرده بودم که شامل آرد، نشاسته معمولی، شکر وپودر کاکاءو هستش اضافه مونده چیکارش کنم، با اونا چه چیز خوشمزه ای میشه درست کرد خورد؟؟ لطفاً راهنمایی ام کنید 

بسته ام عهد که در راه شهیدان باشم. چادر مشکی من رنگ شهادت دارد🌹🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز