maha_2002 مدیر استارتر عضویت: 1401/10/23 تعداد پست: 7683 عنوان پوست صاف 1008 بازدید | 58 پست خانما حتی تو خونه هم ضد آفتاب بزنید خیلی تاثیر داره یکماهه استفاده میکنم پوستم صاف صاف شده بدون جوش 1402/05/05 | 21:29 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
هلیا۹۳h عضویت: 1400/02/15 تعداد پست: 11215 من که با ضد آفتاب بیشتر جوش میزن ما گذشتیم و گذشت آنچه تو کردی با ما تو بمان و دگران وای به حال دگران
maha_2002 مدیر استارتر عضویت: 1401/10/23 تعداد پست: 7683 من که با ضد آفتاب بیشتر جوش میزن من سان اسکین میزنم بدون چربیه جوش نمیزنم
مَهدانه16022 عضویت: 1393/02/15 تعداد پست: 3353 برای لک های روی گونه چیکار کنیم خدایا ممنونم قدرت پذیرش نداشته هام رو بهم دادی
مَهدانه16022 عضویت: 1393/02/15 تعداد پست: 3353 واسه تو خونه هم باید دو بند انگشت ضدآفتاب زد؟ خدایا ممنونم قدرت پذیرش نداشته هام رو بهم دادی
maha_2002 مدیر استارتر عضویت: 1401/10/23 تعداد پست: 7683 واسه تو خونه هم باید دو بند انگشت ضدآفتاب زد؟ من دکتر رفتم مقدار نگفت گف صبح ظهر عصر ضد آفتاب بزن
maha_2002 مدیر استارتر عضویت: 1401/10/23 تعداد پست: 7683 برای لک های روی گونه چیکار کنیم من لک نداشتم ولی لک بخاطر افتابع ضد آفتاب بزن حتما
مَهدانه16022 عضویت: 1393/02/15 تعداد پست: 3353 من دکتر رفتم مقدار نگفت گف صبح ظهر عصر ضد آفتاب بزن شما چقد می زنید خدایا ممنونم قدرت پذیرش نداشته هام رو بهم دادی
مَهدانه16022 عضویت: 1393/02/15 تعداد پست: 3353 من سان اسکین میزنم بدون چربیه جوش نمیزنم چند میخرید ؟ خدایا ممنونم قدرت پذیرش نداشته هام رو بهم دادی
maha_2002 مدیر استارتر عضویت: 1401/10/23 تعداد پست: 7683 شما چقد می زنید به اندازه کل صورتم کامل بپوشنه با زیر چونم
مَهدانه16022 عضویت: 1393/02/15 تعداد پست: 3353 به اندازه کل صورتم کامل بپوشنه با زیر چونم منظورم اندازه ضدآفتاب هست،یه انگشت یا دو انگشت؟ خدایا ممنونم قدرت پذیرش نداشته هام رو بهم دادی
sogoliii69 عضویت: 1402/01/13 تعداد پست: 1535 منم همیشه ضدافتاب میزنم حتی تو خونه قبلا سینره داشتم عالی بود حرف نداشت...الان سی گل خریدم اس پی اف ۱۰۰اینم عالیه...بعلاوه ابرسان ویتالایر
maha_2002 مدیر استارتر عضویت: 1401/10/23 تعداد پست: 7683 منظورم اندازه ضدآفتاب هست،یه انگشت یا دو انگشت؟ والا اندازع نمیگیرم ولی زیاد میزنم