2777
2789
عنوان

با پسری ک

| مشاهده متن کامل بحث + 600 بازدید | 59 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واقعا؟چرا؟ 

چون اگه خوب عالمم باشی بازتوچش دیگران زن بابایی حتی حق تذکردادن به اون بچه رونداری شوهرت به دل میگیره بامادربچه هم بایددرارتباط باشه چون یه بچه درمیونه و۰۰۰

مردی که ازت خوشش بیادمیادخواستگاریت به نگاه ورفتاراش دل نبندنگوخجالتیه نگوشرایط نداره یادت نره مردی که بخوادت میادخواستگاری تامام🤪

میشه دلایلش رو بگی؟؟  


دلیل اول اون ازخداشه توک مجردی روبگیره وب زنش پزیده. 

دلیل دوم اولویتش فقط بچش میشه وشماروکلفت وبرده اون حساب میشی. 

سوم اینکه ب خاطراین بچه پای مادرش همیشه توزندگیته ونمیذاره آب خوش  ازگلتون پایین بره و اینکه دوباره بره زن خودشوبگیره احتمالش هس خیلی دیدم ازاین مورداچون فقط میخان باازدواج بای دخترمجردحس حسودی زنشونوتحریک کنن ک پشیمون شه برگرده

Dunyada olumden baskasi yalan

ازدواج جوریه که ادم تا وقتی مجرده واقعا نمیتونه درک کنه بعداز ازدواج قراره چه مشکلاتی از توش دربیاد

مثلا اونایی که با مادرشوهر یا هرکی مشکل اساسی دارن قبل ازدواج نمیدونستن اینجور میشه

شما هم الان متوجه نیستی اون بچه قراره تو زندگی دونفرتون حضور دائمی داشته باشه و شوهرتم ازت انتظار خواهد داشت که مادری کنی برا بچش اینو از الان باید بپذیری که فردا مسئله پیش نیاد

درست است که زندگی به هیچ نمی ارزد ، اما ارزش هیچ چیزی هم به اندازه ی زندگی نیست🌼
اره  یکی از فانتزیام‌ اینه بچه طرفو مثل بچه خودم بدونم بازی کنیم

بچه اش بزرگه تقریبا 4یا 5سالشه

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
مدت زندگیشون چرا مهمه؟ میشه یکم توضیح بدی؟


مدت زندگی در میزان وابستگی بعد از جدایی و فراموشی رابطه اثر گذاره و مهم تر از مدت زندگی مدت زمان جداییه که برای بازسای روحی و آمادگی برای شروع یه زندگی جدید توصیه میشه حداقل 2 سال فاصله باشه بین جدایی و شروع ارتباط جدید. اگر این فاصله طی نشده باشه امکان مقایسه و تصمیمات احساسی و خارج از منطق زیاده. گاهی گذشت زمان کافی نیست و فردی که جدا شده باید از کمک مشاور استفاده کنه برای بازسازی خطاهای فکری و رفتاری احتمالی که ممکنه به رابطه آینده هم آسیب بزنه. به ویژه اگه علت جدایی خیانت بوده باشه. 

دلیل اول اون ازخداشه توک مجردی روبگیره وب زنش پزیده.  دلیل دوم اولویتش فقط بچش میشه وشماروکلفت ...

چقد دردناک. یه بارم ک از یکی خوشم اومد اینجوری شد

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
ازدواج جوریه که ادم تا وقتی مجرده واقعا نمیتونه درک کنه بعداز ازدواج قراره چه مشکلاتی از توش دربیاد ...


مثلا من روز عقد بچه خواهرشوهرم دائم بهم چسبیده بود و حتی وسط منو شوهرم مینشستاوایل مشکلی نداشتم  ولی یکی بعداز گذشت یه ماهی انقد که این بچه بهم میچسبید حالم بد میشد جوری بود که حتی میرفتم یجایی تنها باشم میومد بهم میچسبید ..دیگه حالم بد میشد ، به شوهرمم اعتراضی میکردم میگفت تو عجب ادمی هستی بچه به این دوس داشتنی، مگه چیه بچه س..

خلاصه یچیزایی هست بعدازدواج میفهمه ادم

درست است که زندگی به هیچ نمی ارزد ، اما ارزش هیچ چیزی هم به اندازه ی زندگی نیست🌼
بله واسع من بچه نداشت و دوران عقد جدا شده بودن . همه گفتن دختره خیانتکار بوده ولی اخرش فهمیدم نه همه ...

اره اشتباه کلا  

کسی ک مطلقه اس باید با مطلقه ازدواج کنه نه مجرد

به امید روزهای بهتر 🕊️🕊️🕊️ 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز