ببین اون بچه ی دونفره تا ابد هم بچه دونفر خواهد بود ، وقتی چندسال دیگه بچه بیاری نباید بگی به بچه قبلیش بی توجه باشه باید بدونی اون هردو بچه رو ب یک اندازه دوس داره
به همه چیییز فک کن ، هیجانی تصمیم نگیر
اگه فکراتو کردی و تصمیمتو گرفتی برات دعای خیر میکنیم همه جیز بستگی ب خودت داره ، اون ادم چون جدا شده و بچه داره دلیل بر بد بودنش نیست شاید خیلی هم خوب باشه ولی خودت اخلاقای خودتو ببین و همه جوانبو در نظر بگیر