شهریوری۱۲۳ مدیر عضویت: 1400/11/20 تعداد پست: 73 عنوان مهدالرضا | مشاهده متن کامل بحث + 3918 بازدید | 38 پست سلام.کسی بچش رو مهدالرضا ثبت نام کرده شرایطش چجوریه؟؟؟ 1402/05/02 | 08:13 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
nazaninzahra79 عضویت: 1392/11/04 تعداد پست: 88761 مشهد عه منم مشهدم کجای مشهد رفتی برای ثبت نام لطفا دعا کنید شوهرم کار پیدا کنه هوا سرد شده پیک موتوری سختا. بیزحمت بازم دعا کنید زودتر بریم پیش شوهرم.
nazaninzahra79 عضویت: 1392/11/04 تعداد پست: 88761 ۱۴۶۰ کل شهریه ش هست نوشته لباس فرم و کوله و غیره ..همین غیره نمیدونم یعنی چی خودشون میدن یا باید جدا ... چ تاریخی ثبت نام اینترنتی میکننلطفا بگوبچت متولد دقیقا چ تاریخی هست لطفا دعا کنید شوهرم کار پیدا کنه هوا سرد شده پیک موتوری سختا. بیزحمت بازم دعا کنید زودتر بریم پیش شوهرم.
mamiamirjon عضویت: 1401/09/25 تعداد پست: 766 همین مهدالرضا؟ این که از طرف آستان قدس مهد رضا نمیدونمکلا مهد قرانی
شهریوری۱۲۳ مدیر استارتر عضویت: 1400/11/20 تعداد پست: 73 چ تاریخی ثبت نام اینترنتی میکنن لطفا بگو بچت متولد دقیقا چ تاریخی هست تا ۱۵ مرداد ثبت نام دارن..۹۶.۱۰.۱۳
خدایااشکرت عضویت: 1401/04/28 تعداد پست: 7559 اره کجای مشهد؟ منطقش خوبع؟ ✨🍃رفیق میشه برای روبهراهشدن کارهمسرم یک صلوات بفرستی؟! مرسی گلم💞🌼
شهریوری۱۲۳ مدیر استارتر عضویت: 1400/11/20 تعداد پست: 73 عه منم مشهدم کجای مشهد رفتی برای ثبت نام کافی نت باید بری..البته با گوشی هم میشه اگر بلدی
mamiamirjon عضویت: 1401/09/25 تعداد پست: 766 ۱۴۶۰ کل شهریه ش هست نوشته لباس فرم و کوله و غیره ..همین غیره نمیدونم یعنی چی خودشون میدن یا باید جدا ... بعد کجا هست کلاساش؟
شهریوری۱۲۳ مدیر استارتر عضویت: 1400/11/20 تعداد پست: 73 کجای مشهد؟ منطقش خوبع؟ همه منطقه ها داره کلاس هاش تو مسجده
nazaninzahra79 عضویت: 1392/11/04 تعداد پست: 88761 تا ۱۵ مرداد ثبت نام دارن..۹۶.۱۰.۱۳ اها بچه شما پیش ۱ هست لطفا دعا کنید شوهرم کار پیدا کنه هوا سرد شده پیک موتوری سختا. بیزحمت بازم دعا کنید زودتر بریم پیش شوهرم.
nazaninzahra79 عضویت: 1392/11/04 تعداد پست: 88761 کافی نت باید بری..البته با گوشی هم میشه اگر بلدی مطمینی پیش ۲ هم داره؟ لطفا دعا کنید شوهرم کار پیدا کنه هوا سرد شده پیک موتوری سختا. بیزحمت بازم دعا کنید زودتر بریم پیش شوهرم.
شهریوری۱۲۳ مدیر استارتر عضویت: 1400/11/20 تعداد پست: 73 بعد کجا هست کلاساش؟ تو مسجد..خودت میتونی منطقه ش انتخاب کنی
خدایااشکرت عضویت: 1401/04/28 تعداد پست: 7559 کافی نت باید بری..البته با گوشی هم میشه اگر بلدی سایتشو داری عزیز ✨🍃رفیق میشه برای روبهراهشدن کارهمسرم یک صلوات بفرستی؟! مرسی گلم💞🌼
mamiamirjon عضویت: 1401/09/25 تعداد پست: 766 همه منطقه ها داره کلاس هاش تو مسجده اهااا پس همونه من رفتم اینترنتی نبوداااگفتن از اول مرداد ثبت نام داریماینجا که من رفتم گفت ۴تومن شهریهبا خورده خرجها حدود ۵نیم گفتن میشه
شهریوری۱۲۳ مدیر استارتر عضویت: 1400/11/20 تعداد پست: 73 اها بچه شما پیش ۱ هست نه عزیزم پیش ۲ متولدین ۹۶.۷.۱ تا ۹۷.۷.۱ ثبت نام میکنن.گوگل بزن مهدالرضا میاره برات
شهریوری۱۲۳ مدیر استارتر عضویت: 1400/11/20 تعداد پست: 73 اهااا پس همونه من رفتم اینترنتی نبودااا گفتن از اول مرداد ثبت نام داریم اینجا که من رفتم گف ... نه عزیزم اون مهدقرآن بوده با این فرق داره..این زیر نظر آستان قدس هست