فرزند جانباز نبودی ک ی بابای موجی رو دستت باشه بابایی ک نه خرجتو میده ن اعصاب داره ن میتونه بره سر کار نه برا تو اعصاب میذاره انقد تف و لعنت نکنید جانبازارو اینا برا امثال شماها رفتن جنگ حالا هیچ سازمانی گردنشون نمیگیره...منم سهمیه داشتم اما چون درس نخوندم سهمیم ب دردم نخورد و سوخت شد اینو بدون که تا درس نخونی سهمیه ب دردت نمیخوره