2777
2789
چرا گلم

حالم بده یک ساعته دارم گریه میکنم

آیدی خانم دکتر محمدی رو اگر حواستید بگید تا بدمتونخانم دکتر آیناز محمدی دوست صمیمی من هستن و این کاربری ایشونه ک دست منه کاری داشتید پیامشون بدید جواب میدن اگر مشکلتون حاد باشه کامل تحت نظرشونید و چون مشکلتون حاده ماهیانه یک هزینه کم ویزیت میشه ک آنلاینه ک هم تماس تصویری هم تماس تلفتی و هم پیامی ویزیت میشید ک انتخاب خودتونه اگر هم ک شیرازی هستید برید مطبشون

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سوسیس گذاشتم توی سرخ کن 😋😋😋 پفکی شده الان برم برا  خورامش خورامش کردنش 😂🤣😎

من که از وقتی باردار شدم نتونستم لب به گوشت و مرغ و فراوری های گوشتی بزنم🤦🏻‍♀️

فقط 18 هفته به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

تیکر تولد دو‌ سالگی پسر کوچولوم🧿🧿

شام خوردم دارم خیاطی میکنم یکم بدوزم بعد برم ظرفا رو بشورم

منم امروز خیاطی کردم فقط یک استین موند بدوزم حوصله نداشتم دیگه

فقط 18 هفته به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

تیکر تولد دو‌ سالگی پسر کوچولوم🧿🧿

😐😐😐پسرم‌رو پامه درحال خوردن لواشک و چیپسم رژیمو شکستم😐😐😐😐

خدا قوت😁

فقط 18 هفته به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

تیکر تولد دو‌ سالگی پسر کوچولوم🧿🧿

من از دل درد اما پریود نیستم نزدیکه افتادم رو‌تخت بیحال😐لعنت به درد

@آنا3   تگ میکنی

سلام به قندی و عسلی های خودم🖐🏻🌱 من همتاهستم(اسم واقعیم نیست)☆رفیق و همدم شما در نی‌نی‌سایت❤️🔮مشاور یا روانشناش نیستم فقط مثل یک دوست زمانی که حال دلتون خوب نیست و هزاران مشکل دارید میتونید به من درخواست دوستی بدید یا در تاپیک خودتون منو تگ کنید تا مثل یک خواهر  باهم دردل کنیم⭐️اگه اینجا یک کاربری حالش خوب نیست منو توی تاپیکش تگ کنید یا پیشنهاد بدید تا امضا بنده رو بخونه🎊 به نیت شما و حل شدن مشکلات شما عزیزان فقط کافیه اسم بدید تا چند صلوات مهمانتون کنم♥️🌈دوست‌دارشما👈🏻همتا✔ 
منم همینطور☹️با اینکه ناهار کم خوردم ولی اصلا اشتها ندارم

مامانم دعوام میکنه میگه بچه وزنش کم میشه🥺

فقط 18 هفته به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

تیکر تولد دو‌ سالگی پسر کوچولوم🧿🧿

خوردم در حال دلتنگی

من یک زن عاشقم با کلی رویایی دخترونه من به خاطر تو از همه ی ارزوهای قشنگم گذشتم من به خودم یک  جوونی و نوجوونی کردن بدهکارم حالا که میبنم بازم برگردم عقب بازم تورو انتخاب میکنم اما بازم یه عادت های دخترونه دارم هنوزم قوی نشدم وقتایی که دلم میگیره یهو میزنم زیر گریه جایی کم میارم زنگ میرنم به پدرم به تکیه گاهم درد و دل میکنم تو با من چکار کردی که با سن کمم تونستم دوری خانوادمو تحمل کنم؟ من برای اینکه  تورو داشته باشم تاوان پس دادم تاوان تنهاییم تاوان درس نخوندنم تاوان سختی کشیدنم هنوزم دارم تاوان داشتنتو پس میدم اما دلم به داشتنت گرمه مرد خوش خنده من تصمیم گرفتم که مهربون باشم باهمه پرخاشگری و ناامیدی و حرص خوردن رو بزارم کنار و مثبت فکر کنم و مثبت عمل کنم امیدوارم موفق شم
ای جان عزیزمممم🥺 راس میگه خب چند وقته اشتها نداری؟

کلا اشتهام کمه از اول بارداری ماه های اول فقط میوه میخوردم

فقط 18 هفته به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

تیکر تولد دو‌ سالگی پسر کوچولوم🧿🧿

منم امروز خیاطی کردم فقط یک استین موند بدوزم حوصله نداشتم دیگه

ایول داری

دلم پر میکشه یبار دیگه بگم بابا🖤                                       زیرگروه آبی💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙    وزن شروع۸۰.   ۷۸,۸۰۰💙۷۷,۸۰۰💙  ۷۶،۷۰۰           وزن فعلی   ۷۵،۵۰۰💙      هدف اول۷۶🔓 هدف دوم ۷۲🔒هدف سوم۶۸🔒هدف چهارم۶۴🔒 هدف آخر۶۰💪  پروفایل سرگروه ها 💙چالش زمستونی💙تاپیک مانکن های زیبا    💙
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز