بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
کاش میتونستم بگم چقدر حالم بده شاید بیشتر درک میشدم
والا منم میفهمم .... تو شرایط شما هم بودم و هستم ولی واقعا خودمم گاهی کم میارم ولی تهش باز یه نقطه امیدی دارم ... به خدا همه مشکل دارن و تنها من و شما نیستیم ... اینکه بشه راهی برای حل مشکلاتتون پیدا کنید خوب میشه ولی اونی که میگین چاره اش نیست... انگار از چاله در میاین دور از جون میوفتین تو چاه... روزای خوشتونم میاد و یه روزی میشه به همین تاپیکاتون میخندین... اول خدا دوم خدا سوم خدا... هیچکی قدر خدا قدر بنده اش رو نمیدونه... خیلی مواقع نباید ناشکری کنیم .... ایشالا حل میشه هر چی که هست