2777
2789
داروخانه ها دارن که😐

شیراز که من هر چند جا پرسیدم نداشتند 

خالم گفت دلیلش اینه و اصلا بهداشتی نیست

گرچند در برخی داروخانه هاخیلی چیزای غیر بهداشتی هم می‌فروشند 

 کاربران محترم:زمانی که تاپیک میزنم یعنی انتظار هر نوع اظهار نظری را دارم ،پس مشکلی با انتقادشما ندارم در صورتی که ادب کلامتون در تاپیکم رعایت بشه . ،،،،اما زمانی  که در تاپیک کاربران دیگه اظهار نظر دارم هرچند که تبادل نظر هست ، پاسخی که میذارم برای استارتر اون تاپیک هست اگر از کامنتم خوشتون اومد و ریپلای کردین خوشحال میشم اما اگر مطابق میلتون نبود لطف کنید بگذرید  چون چیزی که من کامنت گذاشتم دیدگاه من بوده و نسبت به منطق خودم پاسخ دادم پس تنها استارتر اون تاپیک حق انتقاد از کامنتم را دارند  در صورتی که صحبتم تضاد داشته باشد با عنوانشون اگر پاسخی از جانب من دریافت نکردین  دلیل بر این نیست که حق با شماست                                       ممنون از فهم و شعور شما 🤍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شیراز که من هر چند جا پرسیدم نداشتند  خالم گفت دلیلش اینه و اصلا بهداشتی نیست گرچند در برخی د ...

چون من یه مدت درموردش تحقیق کردم و چنتا پیج پزشکی و مامایی هم دیدم که توصیه کرده بودن

امضا 🫆 نمیزنم میترسم جعلش کنن😝 تو دنیای مستطیل ها من یه مربعم که هیچکس متوجه عرض بنده نمیشه😃 زندگی خودش سخت هست سختترش نکن😉 🌱

فکر کنم هیچ وقت به نتیجه نرسم . خخخ یه عده خیلی راضی هستن یه عده مخالف

امتحان کن ببین خودت راحتی یا نه

امضا 🫆 نمیزنم میترسم جعلش کنن😝 تو دنیای مستطیل ها من یه مربعم که هیچکس متوجه عرض بنده نمیشه😃 زندگی خودش سخت هست سختترش نکن😉 🌱

آخه اگه عوارضی باشه که همون موقع معلوم نمیشه 

خب با پزشک زنان مشورت کن

امضا 🫆 نمیزنم میترسم جعلش کنن😝 تو دنیای مستطیل ها من یه مربعم که هیچکس متوجه عرض بنده نمیشه😃 زندگی خودش سخت هست سختترش نکن😉 🌱

چون من یه مدت درموردش تحقیق کردم و چنتا پیج پزشکی و مامایی هم دیدم که توصیه کرده بودن

بنظر خودمم بهداشتی نیست 

خارج از نظر پزشکی خالم 


 کاربران محترم:زمانی که تاپیک میزنم یعنی انتظار هر نوع اظهار نظری را دارم ،پس مشکلی با انتقادشما ندارم در صورتی که ادب کلامتون در تاپیکم رعایت بشه . ،،،،اما زمانی  که در تاپیک کاربران دیگه اظهار نظر دارم هرچند که تبادل نظر هست ، پاسخی که میذارم برای استارتر اون تاپیک هست اگر از کامنتم خوشتون اومد و ریپلای کردین خوشحال میشم اما اگر مطابق میلتون نبود لطف کنید بگذرید  چون چیزی که من کامنت گذاشتم دیدگاه من بوده و نسبت به منطق خودم پاسخ دادم پس تنها استارتر اون تاپیک حق انتقاد از کامنتم را دارند  در صورتی که صحبتم تضاد داشته باشد با عنوانشون اگر پاسخی از جانب من دریافت نکردین  دلیل بر این نیست که حق با شماست                                       ممنون از فهم و شعور شما 🤍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792