2777
2789
عنوان

تغذیه کودک

| مشاهده متن کامل بحث + 99 بازدید | 21 پست
جودوسرپرک براش سوپ میکنم ولی شیر پاستوریزه لب نمیزنه۰😥😥گوشت هم ابشو میخوره گوشت باشه آب شو میدم به ...

جودوسرپرک خارجی بخر این ایرانیهاش خوب نیست 

وقتی به غدا افتاد آب باید کافی بخوره دستت باشه فیبر دار بخوره که یبوست نشه

دخمل کوچولویه مامانی  مامانی اگه لایق باشم تو بهشت تو رو بهم میدن ❤❤❤❤ هرچند تو صدای خندههای مادرتو نشنیدی اما مادر تو بخند چون قرار است مادر از صدای خنده های تو بمیرد یاحسین جانم ممنونم من رو به الله وصل کردی (خداجونم شکرت نی نی منم داره مییاد 👶❤ ) نینی منم اومد  به لطف امام زمان و امام حسین و الله قادرمتعال . روش گرفتن حاجتم تو تاپبکام هست 
جودوسرپرک خارجی بخر این ایرانیهاش خوب نیست  وقتی به غدا افتاد آب باید کافی بخوره دستت باشه فیب ...

آب که زیاد میخوره همش تنشنشه خارجی گرون نیس یکم خوب  نیس وعضمون  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

جودوسرپرک خارجی بخر این ایرانیهاش خوب نیست  وقتی به غدا افتاد آب باید کافی بخوره دستت باشه فیب ...

آب که زیاد میخوره همش تنشنشه خارجی گرون نیس یکم خوب  نیس وعضمون   

آب که زیاد میخوره همش تنشنشه خارجی گرون نیس یکم خوب  نیس وعضمون  

عزیز دلم یک قوطی ۱۳۸هزارتومنه اندازه یه قوطی شیرخشک دقیقا

دخمل کوچولویه مامانی  مامانی اگه لایق باشم تو بهشت تو رو بهم میدن ❤❤❤❤ هرچند تو صدای خندههای مادرتو نشنیدی اما مادر تو بخند چون قرار است مادر از صدای خنده های تو بمیرد یاحسین جانم ممنونم من رو به الله وصل کردی (خداجونم شکرت نی نی منم داره مییاد 👶❤ ) نینی منم اومد  به لطف امام زمان و امام حسین و الله قادرمتعال . روش گرفتن حاجتم تو تاپبکام هست 
آب که زیاد میخوره همش تنشنشه خارجی گرون نیس یکم خوب  نیس وعضمون  

به جای تحم مرغ هم زرده بلدرچين بزن واسش اما چهار روز درهفته مجازه بخوره

دخمل کوچولویه مامانی  مامانی اگه لایق باشم تو بهشت تو رو بهم میدن ❤❤❤❤ هرچند تو صدای خندههای مادرتو نشنیدی اما مادر تو بخند چون قرار است مادر از صدای خنده های تو بمیرد یاحسین جانم ممنونم من رو به الله وصل کردی (خداجونم شکرت نی نی منم داره مییاد 👶❤ ) نینی منم اومد  به لطف امام زمان و امام حسین و الله قادرمتعال . روش گرفتن حاجتم تو تاپبکام هست 

تو اینجا (https://kidiba.ir/) میتونی سوالت رو بپرسی و جوابهای کاربرهای باتجربه تو نی نی سایت و منابع علمی رو  خیلی سریع ببینی.

در این مورد خواستی ببین مامانا قبلا تو نی نی سایت چیا گفتن.

تو سایت ‌Balenj.com میتونین سوالتون رو بپرسین و جواب کاربرهای باتجربه نی نی سایت رو ببینین.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز