2777
2789
عنوان

بیبی چک+عکس

| مشاهده متن کامل بحث + 608 بازدید | 51 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به به مبااااارکه اخ ک دست راستت ب سرمممم😁😁💜💜💜🩵🩵🩵

عزیزمممم

با چشمای پر از اشکم از خدا میخام ب زودی تجربه کنی حسشو 

تو هر چقـدر سخت باشی زندگـی!من از تو سرسخـت تـرم 🫵🏼💪🏼

آره دارم.وای فک نکنم دیگه بتونم قلبم داره از جا کنده میشه

عزیزم چرا ایتقدر استرس داری اروم باش الان برابچه اصن خوب نیس

امروز ۲شهریور۱۴۰۳ ساعت ۱۶و۳۰دقیقه اولین لگدزدنای نی نیمو فهمیدم الهی قربونش برم دخترنازم نفس مامان  خدایا مسافرکوچولوموسپردم بخودت بسلامت ب مابرسون  
آره سریع افتاده.ادرارو ک ریختم همین ک خط پر شد هر دو رنگ افتاد 😭😭😭😭

مبارکه دیگه مثبته ولی ازمایشو باید بدی چون دکترا بیبی رو قبول ندارن

چقد ذوق میکنم با دیدن بیبی چک دو خطی😍😍😍

یاد خودم افتادم که ۶ ماه پیش چقد اشک ریختم تو این لحظه

میشه برای سلامتی فندقم صلوات بفرستید🌹😍
عزیزمممم با چشمای پر از اشکم از خدا میخام ب زودی تجربه کنی حسشو 

فداتشم گلم انشائ الله صحیح و سالم بغل کنی نی نی تو حالا زودی برو ازمایش بتابده بببن چندووقتته اخی دلم خواست😍😍😍😍

امروز ۲شهریور۱۴۰۳ ساعت ۱۶و۳۰دقیقه اولین لگدزدنای نی نیمو فهمیدم الهی قربونش برم دخترنازم نفس مامان  خدایا مسافرکوچولوموسپردم بخودت بسلامت ب مابرسون  
من دوستمم بیبی چکش عین مال شما بود ی طرفش کم رنگ ی طرفش پررنگ بچشم الان پسره

ربطی نداره به این چیزا

من بیبیم درجا یه خط پررنگ افتاد ولی بچم پسره

میشه برای سلامتی فندقم صلوات بفرستید🌹😍
آره سریع افتاده.ادرارو ک ریختم همین ک خط پر شد هر دو رنگ افتاد 😭😭😭😭

چنوروز از موعد پریودیت رد شده !؟


من خیلی میترسم این مدت استرس زیاد داشتم ب گمونم پریودیم بخاطر اون عقب افتاده

گیرم که خلق را به طریقی فریفتی با دست انتقام طبیعت چه میکنی ؟؟! ■■■۲۵/بهمن /۱۴۰۳ ■■■ولنتاین ■■■ ۱۸/بهمن /۱۴۰۴ پایان ●●● و تو اما اخرین اعتماد من از دوست داشتن یک آدم بودی....

عزیزمممم با چشمای پر از اشکم از خدا میخام ب زودی تجربه کنی حسشو 

اسی حالتو خریدارم

خییییییییلی مبارکه😍

برام دعا کن که محتاج دعایم

توی شازده کوچولو یه قسمت بی نظیر داره که میپرسه اگر بیفتم چی؟؟؟؟!!  😕و اونم جواب میده عزیزمن اگر پرواز کنی چی!؟😍به جای اینکه همیشه بگی اگه نشه چی؟؟؟ یه بار بگو اگر بشه چی؟!😍😍😍

@fa4069  

بیا عزیزم

توی شازده کوچولو یه قسمت بی نظیر داره که میپرسه اگر بیفتم چی؟؟؟؟!!  😕و اونم جواب میده عزیزمن اگر پرواز کنی چی!؟😍به جای اینکه همیشه بگی اگه نشه چی؟؟؟ یه بار بگو اگر بشه چی؟!😍😍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز