از بس با تاپیک هام غمگینت کردم
خواستم با یه تاپیکم خوشحالت کنم
برای همین پشت تلفن بهت نگفتم
لیلی جان منو محمد به احتمال زیاد یکشنبه ۱۸ تیر
راهی مشهد بشیم
دارم میام پیشت عزیزم
ولی
اگه راستش رو بخواهی دلم به اومدن نیست چون خودتم میدونی حالم اصلا خوب نیست
باز با این حال بدم هزار بار تصور کردم که وقتی برای اولین بار ببینمت چه حالی خواهم داشت و هربار گریه ام گرفته
لیلی عزیزم برام دعا کن
دعا کن حالم خوب بشه