2777
2789
عنوان

لیلی عزیزم

| مشاهده متن کامل بحث + 1034 بازدید | 80 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مشکل خودمم که به درد این دنیا نمیخورم

هیچ کس به درد این دنیا نمیخوره ،تنها نیستی ،اومدیم یه سری بزنیم و بعدش بریم جاییکه از اول بودیم حالا دلیلش چیه  نمیدونم 

مثل یک پروتن فکر کن..... همیشه مثبت  
هیچ کس به درد این دنیا نمیخوره ،تنها نیستی ،اومدیم یه سری بزنیم و بعدش بریم جاییکه از اول بودیم حالا ...


دعا کن من زودتر برم رفیق

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

دعا کن من زودتر بدم رفیق

نه هیچ وقت این حرف رو نزن  ،تو عزیزانی داری و قطعا عزیز ،کسانی هم هستی که نگرانتن  به اونا فکر کن راستی میدونی تو این دنیای بیخود همه ی مشکلات راه حل دارن  بجز مرگ؟ حتی همون چیزی که اینقدر دپرست کرده  اونم راه حل داره 

مثل یک پروتن فکر کن..... همیشه مثبت  

اسی الان هندزفری بزار تو گوشت قطعه باران عشق از چشم آذر رو گوش بده عجیب آرامش میده بهت

لطفا کتاب‌ِ خوبِ‌ غیرِ زرد معرفی‌ کنید#عاشق_کتاب علاقمند ب رمان‌های روانشناسی طور هستم کتاب‌هایی ک آشنا هستم کوری_دختری از جنس خاک_کیمیاگر_جز از کل_کتاب دزد_بلندی های بادگیر_دختریکه ماه را نوشید_ما تمامش میکنیم_خطاب به عشق
نه هیچ وقت این حرف رو نزن  ،تو عزیزانی داری و قطعا عزیز ،کسانی هم هستی که نگرانتن  به اونا ...

آره راه حل داره ولی من آدمش نبودم

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

اسی الان هندزفری بزار تو گوشت قطعه باران عشق از چشم آذر رو گوش بده عجیب آرامش میده بهت

چشم عزیزم

ممنونم

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

آره راه حل داره ولی من آدمش نبودم

چقدر با خودت بدی ،با خودت مهربون باش ،همه اشتباه دارن ،هیچ کس کامل نیست ، دنیا ناقصه  و در حال تکامل  مثل ادم ها ،ادم ها هم ناقصن و نادان با اشتباه کردن ،رشد میکنن ،همه اشتباه میکنن ،تو خوبی ،چون فقط از تو ،یکی تو دنیا هست نه بیشتر حالا بگو ببینم مشکلت چیه 

مثل یک پروتن فکر کن..... همیشه مثبت  
چشم عزیزم ممنونم

چشمت بی بلا اگ گوش کردی و دلت یکم آروم گرفت منم دعا کن امروز حالم خراب بود سر بچه طفل معصومم داد میزدم😣

لطفا کتاب‌ِ خوبِ‌ غیرِ زرد معرفی‌ کنید#عاشق_کتاب علاقمند ب رمان‌های روانشناسی طور هستم کتاب‌هایی ک آشنا هستم کوری_دختری از جنس خاک_کیمیاگر_جز از کل_کتاب دزد_بلندی های بادگیر_دختریکه ماه را نوشید_ما تمامش میکنیم_خطاب به عشق
چقدر با خودت بدی ،با خودت مهربون باش ،همه اشتباه دارن ،هیچ کس کامل نیست ، دنیا ناقصه  و در حال ...

نه من خوب نیستم

مریضم و بخاطر استرس شدیدم نتوستم بیماریم رو درمان کنم

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

چشمت بی بلا اگ گوش کردی و دلت یکم آروم گرفت منم دعا کن امروز حالم خراب بود سر بچه طفل معصومم داد میز ...

عزیزم برای آرامش دلت آیت الکرسی میخونم

ممنونم ازت

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

نه من خوب نیستم مریضم و بخاطر استرس شدیدم نتوستم بیماریم رو درمان کنم

میدونی  چرا استرس داری ؟ چون مسیر عصبیش رو در ذهنت ساختی ،میدونی در مانش ساده اس ،باید مسیر عصبی جدیدی بسازی تا مسیر عصبی استرس کمرنگ بشه  بیا خصوصی یه دوره عزت نفس شرکت کردم  مطالبش رو فقط برای تو میفرستم   استرست درمان میشه

مثل یک پروتن فکر کن..... همیشه مثبت  
عزیزم برای آرامش دلت آیت الکرسی میخونم ممنونم ازت

خدا خیرت بده💙اینم آهنگ

https://music-fa.com/download-song/8491/

لطفا کتاب‌ِ خوبِ‌ غیرِ زرد معرفی‌ کنید#عاشق_کتاب علاقمند ب رمان‌های روانشناسی طور هستم کتاب‌هایی ک آشنا هستم کوری_دختری از جنس خاک_کیمیاگر_جز از کل_کتاب دزد_بلندی های بادگیر_دختریکه ماه را نوشید_ما تمامش میکنیم_خطاب به عشق
عزیزم برای آرامش دلت آیت الکرسی میخونم ممنونم ازت

من اونقدر مظطرب بودم که با دختر خودم که میخواستم حرف بزنم صدام میلرزید الان خوب شدم فقط با شرکت تو همین دوره   ۷   ۸   ساعت سخنرانیه  برات میفرستمش گوشش بده خوب میشی

مثل یک پروتن فکر کن..... همیشه مثبت  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز