عشقم۱۳۸۰ مدیر استارتر عضویت: 1401/10/19 تعداد پست: 765 عنوان بیاید مهمه 91 بازدید | 19 پست خیلی از نی نی سایتیاا میگن درس نیس به پسر مردم کادو بدی الان من به نامزدم(دوس پسرم)کادو بدم؟ ندم؟پ ن: اون تاحالا برام کادو نگرفته 1402/04/07 | 21:56 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
سالیزه عضویت: 1401/01/01 تعداد پست: 16143 اتفاقا درست و به جا کادو بدی خیلیم خوبه. // کِـی به انداختن ِ سنگ پیاپی در آب ، ماه را میشود از حافظه ی آب گرفت !؟ // میرسن روزای خوب🤍🌸🌱 پَرواز ۶۵۰
آسموووووووووون عضویت: 1402/01/15 تعداد پست: 2868 وقتی نگرفته ندر درجه اول وظیفه اونه از ۹۷ عضوم این کاربری جدیدمه😐شاید مهم نباشه😑 ولی خواستم اطلاع بدم 🤣
فرنی_ عضویت: 1400/08/02 تعداد پست: 2430 اگه تاحالا هدیه نگرفته نه نگیر ولی اگه برات زیاد خرج کرده بگیر {•• فرخ لقا فرزند علی اکبر••} {•• اسماعیل فرزند محمدیار••} امواتم هستن اگه چشمتون به امضام خورد و دوس داشتین براشون فاتحه بخونید 🌹🍃 الهی خیر ببینین ❤️💛 هرکی خواست بجاش صلوات بفرستم بگه 🙏🏼
گلیجذاب عضویت: 1402/01/14 تعداد پست: 6507 چرا نباید بدی؟ به هرکسی دوست داری کادو بده بفرست برا من آنقدر خوشحال میشم
عشقم۱۳۸۰ مدیر استارتر عضویت: 1401/10/19 تعداد پست: 765 وقتی نگرفته ن در درجه اول وظیفه اونه خب اوکیه جوابمو گرفتم❤️
عشقم۱۳۸۰ مدیر استارتر عضویت: 1401/10/19 تعداد پست: 765 اگه تاحالا هدیه نگرفته نه نگیر ولی اگه برات زیاد خرج کرده بگیر ممنونم جوابمو گرفتم❤️
عشقم۱۳۸۰ مدیر استارتر عضویت: 1401/10/19 تعداد پست: 765 تولد شما خریذ؟ تولد من فعلا نیومده اما ولنتاین نخرید
1373mava عضویت: 1399/07/03 تعداد پست: 7402 تولد من فعلا نیومده اما ولنتاین نخرید خب چند وقته باهمیدولنتاین مطرح نیساگه میخای بخری هم زیاد ریخت پاش نکن
عشقم۱۳۸۰ مدیر استارتر عضویت: 1401/10/19 تعداد پست: 765 خب چند وقته باهمید ولنتاین مطرح نیس اگه میخای بخری هم زیاد ریخت پاش نکن ۷ ماهه
1373mava عضویت: 1399/07/03 تعداد پست: 7402 ۷ ماهه خب تولدشون بخر اینکه دیگ بدون مناسبت نخر ب تاپیک من زدم ببین نامزد سابقم اصلا برام کادو نمیخرید چون من عادتش ندادم